دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 59463
با حضور بیماران هموفیلی استان

کارگاه غنی‌سازی روابط زناشویی در قم به کار خود پایان داد

قم نيوز : سلسله کارگاه‌های غنی‌سازی روابط زناشویی به همت مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مرکزی طی مراسمی با حضور اعضای کانون هموفیلی استان قم به کار خود پایان داد.
کارگاه غنی‌سازی روابط زناشویی در قم به کار خود پایان داد
کارگاه غنی‌سازی روابط زناشویی در قم به کار خود پایان داد
به گزارش قم نيوز آخرین نشست از سلسله کارگاه‌های غنی‌سازی روابط زناشویی به همت مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مرکزی و مشارکت کانون هموفیلی استان قم با حضور بیماران هموفیلی و همسران برخی از این بیماران عصر امروز در نخستین مرکز مشاوره زیر نظر اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، توانمندسازی افراد در راستای بهبود زندگی خانوادگی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق هدف اصلی این گردهمایی بیماران هموفیلی و همسران آن‌ها بوده است.

همچنین، در این کارگاه آموزشی پروانه سرکشیک‌زاده استاد برجسته دانشگاه با بیش از 15 سال سابقه روان‌شناسی و مشاوره در مورد اهمیت صمیمیت و تعهدپذیری در زندگی زناشویی به ایراد سخن پرداخت.

لازم به ذکر است، از طرف کانون هموفیلی استان قم در مراسم اختتامیه سلسله کارگاه‌های غنی‌سازی روابط زناشویی از سرکشیک‌زاده مدیر مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مرکزی و محمد امینی روان‌شناس و مدرس برجسته دانشگاه به پاس همکاری‌های بشردوستانه تقدیر شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwt9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما