دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 59468

بازگشت صبا از سفر پرماجرا به انزلي

واكنش رئيس هيات فوتبال قم به باشگاه ملوان
قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم با توجه به مسدود بودن مسيرهاي منتهي به شهر انزلي به قم بازگشت تا ديدار اين تيم با ملوان در هفته بيست و يكم ليگ برتر لغو به زمان ديگري موكول شود.
بازگشت صبا از سفر پرماجرا به انزلي/واكنش رئيس هيات فوتبال قم به باشگاه ملوان
بازگشت صبا از سفر پرماجرا به انزلي/واكنش رئيس هيات فوتبال قم به باشگاه ملوان
بازگشت صبا از سفر پرماجرا به انزلي/واكنش رئيس هيات فوتبال قم به باشگاه ملوان
تيم فوتبال صباي قم با توجه به مسدود بودن مسيرهاي منتهي به شهر انزلي به قم بازگشت تا ديدار اين تيم با ملوان در هفته بيست و يكم ليگ برتر لغو به زمان ديگري موكول شود.

به گزارش قم نیوز در حالی که بازی‌های هفته پنجم از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران برای روز یکشنبه هشتم بهمن ماه برنامه‌ریزی شده بود اما سه بازی از جمله مسابقه صبا و ملوان برگزار نشد، در حالی که فوتبالیست‌های صبای قم ظهر روز شنبه هفتم بهمن قم را به مقصد انزلی ترک کردند.

 

* پیش‌بینی سفر 8 ساعته صبا به انزلی

صبایی‌ها طبق پیش‌بینی انجام شده باید در سفری حدود هشت ساعت به شهر انزلی رسیده و در هتل محل اقامت خود مستقر می‌شدند تا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر انزلی با تیم فوتبال ملوان این شهر بازی کنند اما بارش سنگین برف موجب شد تا اتوبوس تیم فوتبال صبای قم در شهر بوئین‌زهرا متوقف شود.

 

* بارش سنگین برف و لغو شدن مسابقه

با توجه به استمرار بارش برف در آن روز و مسدود شدن مسیرهای منتهی به شهر انزلی توسط مسوولان راهداری، صبایی‌ها شب را سپری کردند و روز یکشنبه به جای سفر به انزلی راه قم را در پیش گرفتند تا دیدار این تیم با ملوان بندر انزلی به زمان دیگری موکول شود.

این در حالی است که فریبرز محمودزاده مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران که خود نیز ناظر ویژه دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران است، بازی صبای قم و ملوان بندر انزلی را با 24 ساعت تعویق برای برگزاری در روز دوشنبه نهم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرد.

 

* فوتبال‌دوستان به ورزشگاه نروند

محمودزاده روز یکشنبه هشتم بهمن ماه راجع به آخرین وضعیت بازی‌های معوقه هفته بیست و یکم لیگ ‏دسته اول فوتبال ایران اظهار کرد: دیدار ملوان و صبای قم امروز برگزار نمی‌شود زیرا دلیل ‏آن مسدود بودن جاده قزوین و رشت است و پلیس راهور نیز به اتوبوس تیم صبای قم اجازه حرکت نداده بنابراین این مسابقه به ‏فردا موکول شده است. ‏

وی خاطرنشان کرد : خودم در شهر بابل هستم و در مورد سه مسابقه معوقه هفته بیست و یکم ‏لیگ دسته اول ساعت ۱۲ روز یکشنبه با حضور داوران و ناظران مسابقه در ورزشگاه تصمیم‌گیری شد، از فوتبال‌دوستان و هواداران می‌خواهم تا مشخص نشدن شرایط برگزاری بازی‌های معوقه به ورزشگاه نروند تا مشکلی ایجاد نشود.

 

* بازگشت کاروان صبا به قم و منتفی شدن برگزاری بازی با ملوان

در حالی که مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران از برگزاری دیدار صبای قم و ملوان در روز دوشنبه نهم بهمن ماه خبر داده است، اما رئیس هیات فوتبال استان قم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با تصمیم وی به عنوان مسوول اجرایی تیم بزرگسالان صبا، این تیم به قم بازگشت.

 

* گلایه باشگاه ملوان به سازمان لیگ

عدم موافقت رئیس هیات فوتبال استان قم با برگزاری بازی صبا و ملوان در روز دوشنبه عکس‌العمل باشگاه ملوان و گلایه آنها به سازمان لیگ فوتبال ایران را نیز به دنبال داشت و مسوولان باشگاه ملوان به این سازمان اعلام کردند که نباید تاوان بی‌تدبیری مسوولان صبا را بدهند که این موضوع نیز سبب شد تا رئیس هیات فوتبال قم واکنش نشان دهد.

 

* بهرامی: آنها نمی‌توانند برای ما تصمیم‌ بگیرند

رئیس هیات فوتبال استان قم در این خصوص تصریح کرد: ملوانی‌ها نمی‌توانند برای ما تصمیم‌ بگیرند، کاروان تیم فوتبال صبای قم ظهر روز شنبه هفتم بهمن راهی شهر انزلی شد اما بارش سنگین برف باعث شد تا تیم در بوئین‌زهرا گرفتار شود و مسوولان راهداری هم اجازه ندادند که اعضای تیم صبا به سمت گیلان بروند.

 

* ممانعت پلیس از ادامه سفر صبا به انزلی

کریم بهرامی اضافه کرد: بازیکنان، مربیان و کادر تیم خواستار این بودند که روز یکشنبه به سمت انزلی بروند اما پلیس راه باز هم اجازه چنین کاری را نداد، ضمن اینکه از سوی پلیس راه قزوین نامه‌ای با موضوع مسدود بودن راه‌ها به سازمان لیگ ارسال شد بنابراین بهانه‌ای برای ملوانی‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما سفر هشت ساعته تیم صبا از شهر قم تا انزلی بود اما شرایط آب و هوا اجازه این سفر را نداد، بنابراین صحبت‌هایی که ملوانی‌ها انجام می‌دهند غیر منطقی است و ارزشی هم ندارد که بخواهم در این خصوص به آنها پاسخی بدهم.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcbwabs.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما