سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 59517
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خبر داد

افتتاح بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه قم همزمان با دهه فجر

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در بخش بهداشت و درمان استان، مهم ترین پروژه آماده افتتاح در دهه فجر، بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه است که با اعتبارات خیرین و دولت احداث شد و با تزریق منابع جدید، این بیمارستان به مرحله بهره برداری رسید.
افتتاح بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه قم همزمان با دهه فجر
افتتاح بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه قم همزمان با دهه فجر
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی استان در دهه فجر اظهار کرد: در این ایام 146 پروژه با هزینه ای بالغ بر 492 میلیارد تومان در مناطق مختلف استان قم به بهره برداری می‌رسد، از این میان 104 پروژه عمرانی و زیربنایی با هزینه ای بالغ بر 160 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 308 نفر است.

وی ادامه داد: 22 پروژه در بخش کشاورزی استان قم با هزینه 4 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد، در بخش بهداشت و درمان هم در این ایام افتتاح 12 پروژه با هزینه 60 میلیارد تومان و 420 نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است، در بخش مسکن در ایام دهه فجر شاهد افتتاح هفت هزار و 100 واحد مسکونی در استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: در ایام دهه فجر در بخش صنعت و معدن استان، سه پروژه افتتاح می‌شود، در مجموع با افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه فجر در استان قم، هزار و 181 نفر شاغل می‌شوند.

بهشتی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح اداره راه و شهرسازی استان قم در ایام دهه فجر اظهار کرد: سه پروژه توسط این اداره کل در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، از جمله این پروژه‌ها، بخشی از راه قم جعفریه و نیز یک جاده روستایی است؛ در بخش آب و فاضلاب روستایی استان قم نیز در این ایام، پنج پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با استفاده از تسهیلات بهسازی و نوسازی، هفت هزار و 100 واحد مسکن روستایی ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: سازمان بهزیستی استان قم دو پروژه برای دهه فجر از جمله پروژه احداث بازارچه فروش محصولات معلولین دارد، راه آهن قم هم دارای دو پروژه آماده افتتاح در دهه فجر است.

بهشتی با اشاره به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل استان قم در بارش برف اخیر، اظهار کرد: این اداره کل طی روزهای اخیر پس از بارش برف توانست راه‌های استان را به سرعت آماده عبور مردم کند و نیروهای استان قم به کمک استان تهران در اتوبان قم -تهران رفتند.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان قم یک پروژه برای گازرسانی به مجتمع دامشهر داشت که در طول یک سال به اتمام رسید، در بخش بهداشت و درمان مهم ترین پروژه آماده افتتاح در دهه فجر، بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه است که با اعتبارات خیرین و دولت احداث شد و با تزریق منابع جدید، این بیمارستان به مرحله بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: مجتمع فرهنگی هنری پردیسان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد، با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در آن منطقه، افتتاح این پروژه ضروری اsت، همچنین مجتمع ورزشی پیامبر اعظم(ص) در دهه فجر به افتتاح خواهد رسید.

بهشتی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری قم اظهار کرد: پل 9 دی یک پل بزرگ است که هزار و 100 متر طول دارد، دو رمپ و لوپ این پل در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، همچنین شاهد افتتاح تعدادی از بوستان‌ها  توسط شهرداری در این ایام در شهر قم خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد دهه فجر در استانداری قم یک روال معمول است و هیچ تداخلی بین فعالیت این ستاد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای مردمی دهه فجر نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgun9n.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما