سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59522
منبع : خبرگزاری فارس
معاون مرکز فوريت‌هاي پزشکي استان قم مطرح كرد

اشغال 35 درصد تخت‌هاي بيمارستاني در اثر تصادفات موتورسيكلت‌سواران

قم نيوز : معاون مرکز فوريت‌هاي پزشکي استان قم گفت: 30 تا 35 درصد ظرفيت تخت‌هاي بيمارستاني و 30 درصد تخت‌هاي بخش ICU قم به دليل تصادفات موتورسيكلت‌سواران اشغال شده است.
اشغال 35 درصد تخت‌هاي بيمارستاني در اثر تصادفات موتورسيكلت‌سواران
اشغال 35 درصد تخت‌هاي بيمارستاني در اثر تصادفات موتورسيكلت‌سواران
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی ظهر امروز در جلسه بررسی فاز نخست اجرای جشنواره نمایشی شهر خوب، شهروند خوب اظهار کرد: آمار تصادفات در قم بسیار بالا است که در این زمینه موتوسواران بیشترین میزان تصادفات را دارند و 60 درصد تصادفات استان مربوط به موتورسواران است.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات موتورسوران شایسته شهر قم نیست گفت: شاهد کم کاری برخی  دستگاه‌ها در زمینه کاهش آمار تصادفات موتوسواران هستیم. با وجود آنکه 19 دستگاه در این زمینه تکلیف دارند ولی تنها تعداد کمی به وظیفه خود عمل کردند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: استان قم از نظر تصادفات موتورسواران رده‌های بالا را به خود اختصاص داده است و با وجود آنکه فعالیت‌هایی در این عرصه انجام شده ولی خروجی نداشته است.

وی با بیان اینکه 30 تا 35 درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و 30 درصد تخت‌های بخش ICU قم به دلیل تصادفات موتورسیکلت‌سواران اشغال شده است گفت:‌ برخی اوقات رفتن به صحنه تصادف و رسیدگی به موتورسیکلت‌سواران حادثه دیده سبب شده درمان بیماران بدحال با مشکل مواجه شوند.

فراهانی خاطرنشان کرد:‌ مراکز درمانی و بیمه‌ها هزینه‌های سنگینی بر اثر حوادث مجروحان متحمل می‌شوند که باید در این زمینه رسیدگی شود و اقدام لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره نمایشی شهر خوب، شهروند خوب می‌تواند پیام‌های آموزنده را به مخاطب انتقال دهد تا  آسیب‌های حوادث ترافیکی در استان قم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما