سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 59523
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قم مطرح كرد

حمايت شوراي شهر قم از امور فرهنگي در سطح شهر

قم نيوز : رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قم گفت: شوراي شهر از اقدامات فرهنگي در شهر حمايت مي‌كند و به مطالبه‌گري از دستگاه‌هاي داراي نقش در اين زمينه مي‌پردازد.
حمايت شوراي شهر قم از امور فرهنگي در سطح شهر
حمايت شوراي شهر قم از امور فرهنگي در سطح شهر

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قم مطرح كرد
حمايت شوراي شهر قم از امور فرهنگي در سطح شهر
رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قم گفت: شوراي شهر از اقدامات فرهنگي در شهر حمايت مي‌كند و به مطالبه‌گري از دستگاه‌هاي داراي نقش در اين زمينه مي‌پردازد.

به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی فاز نخست اجرای جشنواره نمایشی شهر خوب، شهروند خوب اظهار کرد: اجرای این جشنواره از جمله اقدامات مؤثر است که البته به استمرار نیاز دارد تا بتوان نتیجه آن را مشاهده کرد.

 وی خاطرنشان کرد: اقدامات اجرایی در این زمینه می‌تواند نقش‌آفرین باشد و تنها با ارائه گزارش‌ها نمی‌توان کاری در این زمینه پیش برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با اشاره به پشتیبانی شورای شهر از اقدامات فرهنگی در شهر گفت:‌ شورا از دستگاه‌هایی که در این زمینه دارای نقش بوده ولی اقدامی انجام ندادند مطالبه‌گری می‌کند.

وی عنوان کرد: افزایش آمار تصادفات از جمله مشکلات شهر قم است که در این زمینه تصادفات موتورسیکلت‌سواران بیشترین میزان را به خود اختصاص داده و در این زمینه فرهنگ‌سازی می‌تواند بسیار مؤثر باشد تا از آسیب‌های اجتماعی این بخش جلوگیری شود.

تهرانی دبیر جشنواره نمایشی شهر خوب، شهروند خوب نیز در این جلسه بیان کرد: مراجع و مسؤولان از برگزاری چنین جشنواره‌ای ابراز رضایت کردند و پیشنهاداتی در زمینه ادامه و استمرار آن داشته‌اند بنابراین جشنواره تداوم پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره شهر خوب، شهروند خوب 140 نمایش خیابانی در قالب هفت آیتم است و در 30 تقاطع شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsk0k.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما