سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 59529
منبع : خبرگزاری مهر
معاون استاندار قم خبر داد؛

ایجاد شغل برای هزار و ۱۸۱ نفر با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در قم

قم نيوز : معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: با ۱۴۶ پروژه‌ای که همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود، هزار و ۱۸۱ نفر اشتغال در قم ایجاد می‌شود.
ایجاد شغل برای هزار و ۱۸۱ نفر با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز ، محسن بهشتی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی همزمان با دهه فجر در قم افتتاح می‌شوند که سهم زیادی در خدمات رسانی به شهروندان دارند.
وی با بیان این که ۱۴۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۹۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۰۴ پروژه عمرانی و زیر بنایی با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که ۳۰۸ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.
معاون امور عمرانی استانداری قم خبر داد: ۲۲ پروژه در بخش کشاورزی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی بیش از ۳۰۰ نفر، ۱۲ پروژه در بخش بهداشت و درمان با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال و ۴۲۰ نفر اشتغال و یک پروژه ۷ هزار و ۱۰۰ واحده در بخش مسکن افتتاح می‌شود.
وی همچنین از افتتاح ۳ پروژه در بخش صنعت، ۴ پروژه در بخش فرهنگی و آموزشی و ۳ پروژه راه و شهرسازی خبر داد و افزود: در مجموع این ۱۴۶ پروژه هزار و ۱۸۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
بهشتی با اشاره به افتتاح ۴ پروژه شرکت آب و فاضلاب، گفت: اجرای شبکه‌های فرعی فاضلاب در سطح شهر و اصلاح شبکه آب آشامیدنی از برخی اقدامات این شرکت است.
وی به افتتاح ۵ پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی، ۷ پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل، دو پروژه در راه آهن و افتتاح پروژه‌هایی در بخش روستایی خبر داد و عنوان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری پردیسان توسط اداره فرهنگ و ارشاد افتتاح می‌شود و مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) که سال ۹۳ عملیات آن شروع شده بود و همچنین فاز دوم پایگاه امداد و نجات هلال و احمر در جمکران به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استانداری قم، تصریح کرد: ۷۳ پروژه شهری نیز همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود که می‌توان به پل ۹ دی و رمپ و لوپ‌های این پل، احداث، بهسازی و نوسازی بوستان‌ها، روکش آسفالت، جدول‌گذاری شبکه معابر اشاره کرد.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان قم یک پروژه برای گازرسانی به مجتمع دامشهر دارد و در بخش بهداشت و درمان مهم‌ترین پروژه آماده افتتاح در دهه فجر، بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه است که با اعتبارات خیرین و دولت احداث شد و با تزریق منابع جدید، این بیمارستان به مرحله بهره‌برداری رسید.
معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل استان قم در بارش برف اخیر، اظهار کرد: این اداره کل طی روزهای اخیر پس از بارش برف به خصوص در اتوبان قم تهران توانست راه‌های استان را به سرعت پاکسازی و آماده عبور نماید و سپس به کمک استان تهران برود.
https://qomnews.ir/vdcjhiei.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما