چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 59540
منبع : خبرگزاری فارس
از 12 بهمن ماه

3 ملي‌پوش قم در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان مي‌روند

قم نيوز : سه ملي‌پوش فوتسال استان قم از 12 بهمن ماه در مسابقات 2018 فوتسال قهرماني جام ملت‌هاي آسيا در تركيب تيم ملي كشورمان به ميدان مي‌روند.
3 ملي‌پوش قم در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان مي‌روند
3 ملي‌پوش قم در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان مي‌روند
به گزارش قم نیوز دوره جدید رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۱۶ تیم آسیایی در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین‌تایپه آغاز می‌شود و ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در گروه سوم مقدماتی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

رقبای تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی این بازی‌ها، تیم‌های ملی عراق، چین و میانمار هستند و تیم ملی کشورمان به عنوان پرافتخارترین تیم قاره برای دفاع از موفقیت‌های متعدد قبلی خود و همچنین کسب عنوان قهرمانی دیگری در فوتسال آسیا گام به میدان می‌گذارد.

این در حالی است که در گروه نخست این بازی‌ها تیم‌های ملی چین‌تایپه، ویتنام، مالزی و بحرین، در گروه دوم تیم‌های ملی ازبکستان، ژاپن، تاجیکستان و کره‌جنوبی، در گروه سوم ایران، عراق، چین و میانمار و در گروه چهارم تیم‌های ملی تایلند، قرقیزستان، لبنان و اردن 16 تیم حاضر در جام ملت‌های سال 2018 فوتسال آسیا هستند.

با تغییراتی که به سبب مصدومیت برخی بازیکنان نظیر حمید احمدی در تیم ملی ایجاد شد، کادر فنی امروز ترکیب نهایی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که بر این اساس علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولاد قباد و ابوالقاسم اروجی به عنوان سه ملی‌پوش فوتسال قم راهی شرق آسیا می‌شوند.

سایر بازیکنان تیم ملی در این سفر آسیایی سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، علیرضا رفیعی، محمد شجری، مهران عالی‌قدر، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، حسین طیبی، سعید احمد عباسی و محمدرضا سنگ‌سفیدی هستند و تیم ملی شامگاه دهمین روز بهمن از طریق امارات راهی چین تایپه میزبان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود.

گفتنی است: در دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2016 علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی به عنوان ملی‌پوشان فوتسال قم عضو تیم ملی ایران بودند و قهرمان آسیا شدند، ضمن اینکه حسن‌زاده در آن سال عنوان مرد برترین بازیکن جام و سپس عنوان مرد سال فوتسال 2016 آسیا را نیز به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxpqp.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما