چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 59550
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

اولویت استان قم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اولویت این استان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و در حال حاضر تمام پروژه‌ها در قم فعال است.
اولویت استان قم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
اولویت استان قم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی با اشاره به اولویت استان قم اظهار کرد: اولویت این استان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، امیدواریم که مابقی پروژه‌های نیمه تمام استان قم، سال آینده و سال‌های بعدی به بهره برداری برسد، تمام پروژه‌ها در استان فعال است، گرچه که شاید سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها کم باشد.

وی ادامه داد: از کل تعهد دولت در مسکن مهر قم، 378 واحد باقی مانده است، البته احداث تعدادی از واحدهای مسکن مهر این شهر به دلیل شکایت‌ها در دادگاه متوقف شده، همچنین هنوز برخی از زیرساخت‌های مسکن مهر شهر قم تکمیل نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان در دهه فجر با حضور مسؤولان ملی و استانی خواهد بود، با وجود تمام مشکلات مالی، ولی با پیگیری‌های استاندار، نمایندگان و مدیران استان قم، تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی در استان به مرحله بهره برداری رسید.

بهشتی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در ایام دهه فجر اظهار کرد: در این ایام 73 پروژه عمرانی شهرداری در شهر قم افتتاح می‌شود، همچنین در ایام دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه صنعتی در استان خواهیم بود و افتتاح این پروژه‌ها موجب ایجاد شغل برای جوانان قمی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: با بزرگ شدن شهرها باید تصمیماتی برای تسهیل رفت و آمد مردم گرفته شود، در شورای ترافیک استان قم، اتخاذ تصمیمات به صورت جمعی است، در نقاطی از شهر قم به دلیل درخواست نهادهایی همچون پلیس راهور و اورژانس، محدودیت‌هایی به وجود آمده و امنیت مردم در سطح شهر اولویت مدیران استان قم در زمینه مسائل ترافیکی است.

بهشتی در پایان در خصوص مشکلات یکی از تعاونی های استان تصریح کرد: تنها راه تعیین تکلیف این تعاونی اقدام از طریق دستگاه قضایی است، مدیران این تعاونی نتوانستند که تعهدات خودشان را انجام بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzk0k.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما