چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59551
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم

ملي‌پوش تنيس قم به ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه اعزام شد

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم گفت: تنيسور ملي‌پوش قم در تركيب تيم ملي كشورمان اعزام شرق آسيا و رقابت‌هاي ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه شد.
ملي‌پوش تنيس قم به ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه اعزام شد
ملي‌پوش تنيس قم به ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه اعزام شد

دبير هیأت تنيس استان قم
ملي‌پوش تنيس قم به ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه اعزام شد
دبير هیأت تنيس استان قم گفت: تنيسور ملي‌پوش قم در تركيب تيم ملي كشورمان اعزام شرق آسيا و رقابت‌هاي ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه شد.

به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: اعزام تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران به پیکارهای 2018 دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در حالی صورت گرفت که شاخص‌ترین تنیسور استان قم یعنی امیرحسین بادی نیز در این سفر تیم ملی را همراهی می‌کند.

وی ادامه داد: بادی با توجه به عملکرد بسیار خوب و مثبت خود در چند سال اخیر رده‌های سنی مختلف مسابقات داخلی و بین‌المللی، به عنوان یکی از بهترین‌های تنیس ایران مطرح شده و با استمرار موفقیت‌ها و پیشرفت‌های وی شاهد انتخاب بادی به عنوان برترین تنیسور رنکینگ سال جاری کشور در زمستان امسال نیز بودیم.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه بادی نخستین ملی‌پوش تاریخ تنیس قم در تیم ملی بزرگسالان ایران است، اضافه کرد: بعد از تجربه‌ای که بادی سال گذشته در ترکیب تیم ملی ایران با حضور در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه داشت، اکنون یک تجربه دیگر پیش‌روی این تنیسور پرتوان و با استعداد قرار دارد.

وی با اشاره به اعزام بادی به مسابقات سال 2018 دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه، بیان کرد: با حضور مسوولان فدراسیون تنیس مراسم تجلیل و بدرقه تیم ملی تنیس اعزامی ایران به این رقابت‌ها برگزار شد و امیرحسین بادی تنیسور ارزنده قم همراه با چهار ملی‌پوش دیگر راهی شرق آسیا شد.

لطفی بیان کرد: تیم ملی دیویس کاپ ایران در مسابقات گروه دوم آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور هنگ‌کنگ به میدان می‌رود، رقابت‌هایی که علاوه بر ملی‌پوش تنیس قم، انوشا شاه‌قلی، اشکان شکوفی، شاهین خالدان و محسن حسین‌زاده دیگر اعضای تیم ملی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: این تیم به سرمربیگری مصطفی صالح و سرپرستی فرشاد صفتی بامداد امروز سه‌شنبه دهم بهمن ماه برای حضور در مرحله نخست مسابقات گروه دوم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه راهی هنگ‌کنگ شد تا با حریفان خود به رقابت بپردازد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezn8n.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما