چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 59560
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
اقتصاددان حوزوی:

حل معضل بیکاری در سایه تقویت تولید ملی امکان پذیر است

قم نيوز : عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: بی شک تقویت تولید ملی و رفع موانع در این خصوص منجر به حل و یا کاهش معضل بیکاری در کشور می شود.
حل معضل بیکاری در سایه تقویت تولید ملی امکان پذیر است
حل معضل بیکاری در سایه تقویت تولید ملی امکان پذیر است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام غلامرضا سرآبادانی با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این که مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند نشان می دهد که ما متاسفانه در زمینه تولید و بحث اشتغالزایی دچار مشکلات جدی هستیم.

وی با اشاره به این که اقتصاد درونزا و کاهش وابستگی به عامل بیرونی ، لازمه حل مشکلات اقتصادی موجود است، افزود: گرچه در طول سال جاری و البته سال های قبل ، اقداماتی از سوی مسئولان و دولتمردان در این راستا صورت گرفته اما هنوز نیازمند کار جدی و مستمر هستیم تا تولید ملی تقویت شده و به این وسیله شاهد کاهش محسوس آمار بیکاری در کشور باشیم.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با تاکید بر این که بدون حمایت و تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی نمی توان انتظار داشت که مشکل بیکاری در کشور مرتفع شود، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین و اصلی ترین مصادیق خدمت رسانی دولت به مردم این است که ضمن توجه به حل مشکل بیکاری، حداقل های معیشتی را برای همه مردم فراهم کند و به این وسیله جلوی بروز و ظهور بسیاری از آسیب های اجتماعی که متاثر از فقر و بیکاری است را بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7n8n.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما