پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۶
کد مطلب : 59597
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

55 درصد اقتصاد استان قم مربوط به بخش خدمات است

قم نيوز : استاندار قم گفت: 55 درصد از اقتصاد استان مربوط به بخش خدمات است که بخش گردشگری نیز جزئی از آن است.
55 درصد اقتصاد استان قم مربوط به بخش خدمات است
55 درصد اقتصاد استان قم مربوط به بخش خدمات است
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی امروز با اشاره به ظرفیت‌های استان قم اظهار کرد: این استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه فناوری اطلاعات دارد و به همین دلیل امکان ایجاد شغل‌های زیادی از طریق پرداختن به صنایع فرهنگی در قم است.

وی ادامه داد: 55 درصد از اقتصاد استان قم مربوط به بخش خدمات است که بخش گردشگری نیز جزئی از آن است، در این راستا تلاش کردیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بخش خدمات و گردشگری در استان، زمینه را برای ایجاد شغل جدید در استان فراهم کنیم، گرچه که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت، اما هنوز این اقدامات کافی نیست.

استاندار قم افزود: برای مدیریت بحران در استان، وحدت رویه وجود دارد، آموزش و ساماندهی نیروهای امدادی قم در این زمینه به خوبی صورت گرفته است. نیروهای امدادرسان استان در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه جزو نخستین نیروهایی بودند که به مناطق زلزله زده رسیدند و به مردم در آن مناطق امدادرسانی کردند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و نیروهای امدادی در هنگام وقوع بحران برای کنترل اوضاع و مدیریت بحران، باید آرامش خودشان را حفظ کنند و رسیدن به این سطح از توانایی، نیاز به آموزش‌های لازم پیش از وقوع بحران دارد و باید از تجربیات دیگر در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefn8n.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما