پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 59598
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال بانوان طلا و جواهري قم خبر داد

تقويت جواهري قم براي صعود از مرحله گروهي فوتسال بانوان ايران

قم نيوز : سرمربي تيم فوتسال بانوان طلا و جواهري ايوبي و فخيم قم از تقويت اين تيم براي بازي‌هاي دور برگشت ليگ دسته اول فوتسال بانوان ايران خبر داد.
تقويت جواهري قم براي صعود از مرحله گروهي فوتسال بانوان ايران
تقويت جواهري قم براي صعود از مرحله گروهي فوتسال بانوان ايران
به گزارش قم نیوز الهام باباطاهری اظهار کرد: تیم ما طبق برنامه‌ریزی فدراسیون میزبانی دیدارهای دور رفت از گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران را انجام داد و از پنج بازی خود در این مرحله هفت امتیاز کسب کردیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم در این مرحله، بیان کرد: تیم ما دو برد، یک تساوی و دو باخت در 6 مسابقه خود کسب کرد و در مجموع با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی جای گرفته است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم افزود: اغلب بازیکنان ما در رده سنی نوجوانان و متولد سال‌های 1379 و 1380 هستند و تعداد باتجربه‌های تیم بسیار کم است، ضمن اینکه تیم ما در حداقل زمان ممکن بسته شد و یقینا در دور برگشت بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی با اشاره به بازیکنان عضو این تیم، ابراز کرد: پنج بازیکن غیر بومی ما در مدت سه روز به تیم پیوستند و بعد از انجام تمرینات فشرده در دو نوبت صبح و عصر گام به مسابقات گذاشتند، در مجموع معتقدم نسبت به تعداد جلسات تمرینی که برگزار کردیم نتایج بدی نگرفتیم.

باباطاهری تاکید کرد: با این حال برای بازی‌های دور برگشت باید بیشتر تلاش کنیم، تا دور برگشت کمتر از سه هفته زمان داریم که بسیار محدود است، بررسی عملکرد تیم ما نشان می‌دهد که بیشتر گل‌هایی خورده تیم روی اشتباهات فردی بازیکنان رخ داده که با توجه به فرصت کم آماده‌سازی چندان عجیب نیست.

وی با بیان اینکه برای انجام بازی‌های دور برگشت باید به خانه یکی از حریفان برویم و پنج بازی دیگر پیش‌رو داریم، در پایان اظهار کرد: قصد داریم دو تا سه بازیکن جدید جذب کنیم تا تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم را برای دور برگشت تقویت کنیم زیرا هدف ما صعود از این گروه است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfctdt.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما