پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 59646
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم : 

وحدت کلمه و همدلی نیاز اصلی جامعه امروز است 

قم نيوز : در این مقطع حسّاس که دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده داخلی دست در دست هم بنای به شکست کشاندن نهضت مقاومت را دارند، وحدت کلمه و وفاق و همدلی اصلی ترین توصیه به مردم شریف ایران اسلامی در کنار احیای پیام اصلی انقلاب است.
وحدت کلمه و همدلی نیاز اصلی جامعه امروز است 
وحدت کلمه و همدلی نیاز اصلی جامعه امروز است 
به گزارش قم نیوز متن  بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم به مناسبت آغاز فجر فاطمی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال‌ عشر

مقام معظم رهبری: دهه مبارکه فجر، حقیقتاً فجر سعادت این ملّت بزرگ و بلکه فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است

در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سرآغاز طلوع خورشید نورانی انقلاب اسلامی ،خدای بزرگ را شاکریم که شاهد تجلی شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی"(ص) در عصر حاضر هستیم.

تقارن این روزهای بزرگ با ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در کنار عشق و محبت روز افزون مردم به اهل بیت علیهم السلام می تواند فرصتی برای یادآوری سرمنشاء اصلی شکل گیری انقلاب ما  مبتنی بر  غیرت دینی و مذهبی ملت ایران باشد.

در این مقطع حسّاس که کید و فتنه دشمنان به سبب سرعت انتشار پیام انقلاب در منطقه و اقصی نقاط جهان به اوج خود رسیده و دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده داخلی دست در دست هم بنای به شکست کشاندن نهضت مقاومت را دارند، وحدت کلمه و وفاق و همدلی اصلی ترین توصیه به مردم شریف ایران اسلامی در کنار احیای پیام اصلی انقلاب که همان استقامت در راه نیل به هدف و وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

با آرزوی سربلندی ،افتخارآفرینی، مجد و عظمت انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران اسلامی

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjmmei.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما