جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 59647
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات پايتخت

قم نيوز : رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از موفقيت پينگ‌پنگ باز مستعد و آينده‌دار در كسب مقام نخست رقابت‌هاي پايتخت خبر داد.
قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات پايتخت
قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات پايتخت

به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: پویا وفایی یکی از نخبه‌ها و چهره‌های خوش‌آتیه تنیس روی‌میز قم به شمار می‌رود که در رده‌های سنی این رشته بارها به نمایندگی از قم حضور در میادین مهم کشوری را تجربه کرده و موفقیت‌های متعدی نیز کسب کرده است.

وی ادامه داد: پویا وفایی نوجوان آینده‌دار تنیس روی‌میز در مسابقات پایتخت به میزبانی تهران با حریفان شرکت کننده در هفته چهل و نهم مسابقات هفتگی استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب به رقابت پرداخت و بین برترین‌ها قرار گرفت.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: خانه تنیس روی‌میز تهران میزبانی پیکارهای هفته چهل و نهم پینگ‌پنگ هفتگی را با حضور تعداد ۱۳۰ شرکت کننده بر عهده داشت و در پایان نفرات اول تا سوم و همچنین مرد اخلاق سه رده سنی معرفی و تجلیل شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر این مسابقات بیان کرد: در رده سنی آینده‌سازان مقام نخست و عنوان قهرمانی به محمدحسین داداشی تعلق گرفت و آریان کشاورزی در رده دوم این پیکارها ایستاد، ضمن اینکه عنوان سوم مشترک را علی سلیمی و عرفان سلیمی از آن خود کردند.

عموئیان با بیان اینکه نماینده هیأت‌ تنیس روی‌میز قم در رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها خوش درخشید، افزود: پویا وفایی در این رده با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، جواد سهرابی بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این رده را محمدامین شیری و امیرمحمد زرین‌کلاه به خود اختصاص دادند و ماهان عبدی، محمدحسین صدیق و علی‌اکبر حسینی در رده‌های پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز عنوان نخست به احسان شفره تعلق گرفت، بهراد عالمیان نایب‌قهرمان شد و امیرحسین صدیق و احمد داماد به عنوان سوم مشترک دست یافتند، ضمن اینکه محمدحسین صدیق، شایان ملکی، حسین امیری و رضا مهدوی پنجم تا هشتم شدند و پوریا شفیعی مرد نمونه اخلاق شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdca0inm.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما