شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 59667
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال رقم خورد

صبای قم خسته از تساوی‌های متوالی

هفتمین تساوی صبا در حسرت یک برد
قم نيوز : تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به هفتمین تساوی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تن داد تا همچنان در حسرت پیروزی بماند.
صبای قم خسته از تساوی‌های متوالی / هفتمین تساوی صبا در حسرت یک برد
صبای قم خسته از تساوی‌های متوالی / هفتمین تساوی صبا در حسرت یک برد
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم که عصر امروز با انگیزه به دست آوردن نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران به مصاف امید گناوه رفته بودند همانند بازی نیم‌فصل نخست با این تیم به تساوی رسیدند.

در شرایطی که مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه مقدماتی با حضور 32 تیم جریان دارد، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در گروه سوم مقدماتی با حریفان خود به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند، گروهی که صبا امروز در دهمین هفته آن به هفتمین تساوی خود تن داد تا همچنان در حسرت بردن باشد.

در حالی که بازی‌ها به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران را کسب می‌کنند، از انتهای جدول هر گروه یک تیم به مسابقات دسته پائین‌تر سقوط می‌کند.

فوتسالیست‌های نوجوان صبای قم در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم‌های نفت اهواز، شاهین شهرداری بوشهر، امید گناوه، حفاری اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال بوشهر رقابت می‌کنند اما در این گروه تا کنون هرگز موفق به شکست رقبای خود نشده‌اند.

امروز در چارچوب بازی‌ۀای هفته سوم از دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در دیداری حساس برابر تیم فوتبال امید گناوه به میدان رفتند تا بعد از سه باخت و 6 تساوی نخستین برد خود در این فصل را جشن بگیرند اما باز هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نصیب آنها نشد تا صبا با هفت امتیاز در جدول این گروه رتبه هفتم را در اختیار داشته باشد.

البته نماینده فوتبال قم‌ در مصاف با حریف خود برای کسب پیروزی شایسته‌تر بود، زیرا اتفاقات جریان بازی حکایت از نمایش امیدوار کننده نوجوانان صبا دارد، تیمی که در این دیدار دو گلی هم به ثمر رساند اما داور مسابقه آنها نپذیرفت، دو گلی که محمدسجاد مستعد بازیکن آینده‌دار صبا وارد دروازه حریف کرد که بی‌حاصل بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmeqp.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما