شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 59674
منبع : خبرگزاری مهر
رقابت های بدمینتون استان قم

برندگان هفته دوم و سوم لیگ بدمینتون استان قم مشخص شدند

قم نيوز : هفته دوم و سوم لیگ بدمینتون استان قم با پیروزی تیم‌های فورزا و بانک ملت پایان یافت.
برندگان هفته دوم و سوم لیگ بدمینتون استان قم مشخص شدند
برندگان هفته دوم و سوم لیگ بدمینتون استان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های لیگ بدمینتون استان قم هفته‌های دوم و سوم خود را پشت سر گذاشت و جدال مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در حالی داغ‌تر شد که تیم‌های بانک ملت و فورزا حریفان خود را شکست دادند.

در مسابقات برگزار شده، روز جمعه در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد ورزشگاه شهید حیدریان قم، تیم بدمینتون عالیان سفر مدافع عنوان قهرمانی که در نخستین بازی خود در هفته اول بازنده میدان شده بود باز هم شکست خورد و ۳ بر ۲ نتیجه را به تیم بانک ملت واگذار کرد.

تیم تولیدی فرش رضوی، تیم پیروز مسابقات هفته اول در دیدار برابر تیم گچ کناف ۴ بر یک صاحب برتری رسید و سومین و آخرین دیدار هفته دوم را تیم‌های کنسرو شبنم و فورزا برگزار کردند که این بازی نزدیک را فورزا ۳ بر ۲ به سود خود خاتمه داد.

سپس بلافاصله مسابقات هفته سوم آغاز شد که در یکی از بازی‌های مهم تیم فورزا به دیدار تیم تولیدی فرش رضوی رفت و موفق شد این تیم را ۴ بر یک از پیش رو بردارد و تیم بانک ملت هم ۳ بر ۲ برابر تیم گچ کناف صاحب پیروزی شد.

تیم عالیان سفر پس از ۲ شکست پی در پی سرانجام طعم پیروزی را چشید و در مسابقه برابر کنسرو شبنم ۴ بر یک پیروز شد تا موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد. این در حالی است که لیگ بدمینتون استان قم با هدف توسعه فنی بدمینتون بازان قمی برنامه ریزی و سازمان دهی شده است.

این دوره، چهارمین دوره لیگ بدمینتون استان قم محسوب می‌شود به طوری که ۲ دوره متوالی این مسابقات در اواخر دهه ۸۰ برگزار شد و سپس با تاخیری چند ساله این مسابقات از سال ۹۵ از سر گرفته شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcayinm.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما