يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 59705
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم رقم خورد

صدرنشینی الوند قم و یک مسابقه نیمه تمام در لیگ فوتسال زیر 14 سال

قم نيوز : سومین هفته رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های استان قم با تداوم صدرنشینی الوند و ناتمام رها شدن یکی از بازی‌های مهم به پایان رسید.
صدرنشینی الوند قم
صدرنشینی الوند قم
به گزارش قم نیوز مسابقات هفته سوم لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم به انجام رسید و تیم‌ها در پنج مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و در این تعداد مسابقه 18 گل به ثمر رسید اما یکی از بازی‌های پرگل و جذاب با حاشیه نیز همراه بود و نیمه تمام ماند.

در حالی که کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم این رقابت‌ها را با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز برگزار می‌کند، تیم‌های نبرد و هنرجو این هفته حریفان خود را شکست دادند، دو بازی به تساوی انجامید و یک بازی نیمه تمام رها شد.

دیدار تیم‌های منتظران و آرش یکی از بازی‌های جذاب و تماشایی این هفته بود، اما در شرایطی که تیم منتظران با چهار گل از حریف خود جلو بود بازی نیمه تمام ماند و دو تیم باید منتظر رای انضباطی این بازی یا هر تصمیم دیگری از سوی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم باشند.

فوتسالیست‌های هنرجو و شهرداری نیز مسابقه‌ای پرگل و دیدنی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن عبور 6 توپ از خط دروازه‌ها بود و سرانجام هنرجو با نتیجه چهار بر دو صاحب برتری شد، ضمن اینکه نبرد با دو گل از سد المپیاد گذشت تا یکی دیگر از تیم‌های پیروز این هفته لقب بگیرد.

بازی تیم‌های مهدی‌یار و میلاد نور در پایان با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید، ضمن اینکه تیم‌های الوند و مرصاد نیز مسابقه حساس و نفس‌گیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رساندند تا در جدول رده‌بندی تیم الوند در صدر قرار بگیرد و 9 تیم دیگر در مکان‌های بعدی بایستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما