دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 59754
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم:

کیفیت آرد و گندم در قم مطلوب است

قم نيوز : مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: استانداردهای لازم در زمینه گندم و آرد در استان رعایت می‌شود و آرد و گندم قم کیفیت لازم را دارد .
کیفیت آرد و گندم در قم مطلوب است
کیفیت آرد و گندم در قم مطلوب است
به گزارش قم نیوز بهزاد رادمنش امروز با اشاره به کیفیت بالای گندم ورودی به استان قم اظهار کرد: بیشتر گندم مورد نیاز استان از استان‌های دیگر همچون خوزستان و فارس تامین می‌شود، بخش زیادی از گندم مورد استفاده در استان قم، درجه یک است.

وی با بیان اینکه در کیفیت نان ده‌ها عامل موثر است، ادامه داد: اظهارنظرهای برخی از افراد در خصوص عوامل کیفیت نان، علمی نیست، مبنای استاندارد در تولید آرد در استان قم رعایت می‌شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: در تامین نان با کیفیت، گندم، آرد و نانوا موثر است، به کارگیری نیروهای آموزش دیده و ماهر، موجب به دست آمدن نان با کیفیت می‌شود، برای تولید نان با کیفیت باید همه عوامل موثر مدنظر قرار بگیرد.

رادمنش در پایان خاطرنشان کرد: استانداردهای لازم در زمینه گندم و آرد در استان رعایت می‌شود و آرد و گندم قم کیفیت لازم را دارد و برای تولید نان مناسب است، نباید اگر نان بی کیفیتی تولید شد، تنها آرد و گندم را در این زمینه موثر بدانیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjxaei.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما