دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 59755
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي جام فجر تنيس در قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از برگزاري پيكارهاي تنيس جام فجر و معرفي برترين‌هاي اين دوره از مسابقات در دو رده سني خبر داد.
معرفي برترين‌هاي جام فجر تنيس در قم
معرفي برترين‌هاي جام فجر تنيس در قم
 به گزارش قم نیوز حسین لطفی اظهار کرد: رقابت‌های تنیس جام فجر به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یکی از برنامه‌های مهم تقویم هیأت تنیس در بهمن ماه بود که در دو رده سنی با کیفیتی مطلوب برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر رده سنی آزاد و گروه سنی 12 تا 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند، رقابت‌هایی که زمین‌های مجهز و با کیفیت تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آن را میزبانی کرد و از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت.

دبیر هیأت تنیس استان قم افزود: در پایان پیکارهای رده سنی آزاد این دوره از مسابقات جام فجر تنیس قم حسین قوی‌دل بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر ایستاد و قهرمان شد، امیر وفادار رتبه دوم را کسب کرد و روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه مقاوم سوم مشترک نصیب مجید حائری و محمدرضا عیوضی شد.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر 12 و 14 سال نیز شاهد رقابت نزدیک و جذابی بین تنیسورهای مستعد و آینده‌دار قم بودیم، مسابقاتی که در رده‌بندی نهایی آن امیرمحمد اناری رتبه نخست را به دست آورد، عرفان عبادی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به آرش مولایی و محمدجواد لطفی رسید.

لطفی با بیان اینکه هیأت تنیس قم برنامه‌های متنوعی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در نظر دارد، عنوان کرد: بعد از تغییر و تحولاتی که با برگزاری مجمع انتخابات امسال در هیأت ایجاد شد، اعضای تمام کمیته‌ها مصمم به پیگیری جدی تمام امور برای تداوم پیشرفت تنیس قم هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در تنیس قم صورت گرفته اما باید منسجم‌تر آنها را ادامه داد، این نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون دارد که در حال انجام آن هستیم، سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه را نیز همچنان ادامه می‌دهیم تا همانند امیرحسین بادی که اکنون عضو تیم ملی ایران در دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه است، دیگر چهره‌های مستعد قم نیز به این موفقیت دست یابند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcam0nm.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما