سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 59810
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي جام فجر تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم گفت: پيكارهاي جام فجر پينگ‌پنگ همزمان با سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در قم برگزار مي‌شود.
برگزاري پيكارهاي جام فجر تنيس روي‌ميز در قم
برگزاري پيكارهاي جام فجر تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد، هیأت تنیس روی‌میز استان قم همانند سایر هیات‌های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده و این برنامه‌ها را با عنوان جام فجر در بخش‌های متنوع برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر به عنوان یکی از رقابت‌های استانی گنجانده شده در تقویم سال 1396 مسابقات داخلی هیأت در رده سنی آزاد روز یکشنبه 22 بهمن ماه و بعد از حضور ورزشکاران هیأت تنیس روی‌میز قم در راهپیمایی با شکوه این روز به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: این پیکارها از ساعت 15 در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم آغاز می‌شود و حضور در این رقابت‌ها بدون اخذ ورودی است و تمام علاقمندان و عنوان‌داران این رشته امکان حضور در مسابقات را دارند.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برترین‌های این جام، بیان کرد: قهرمان این مسابقات یک میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی می‌گیرد، نفر دوم یک میلیون ریال، نفر سوم پانصد هزار ریال و نفر چهارم 250 هزار ریال جایزه نقدی در پایان این پیکارها دریافت خواهند کرد.

عموئیان با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت‌نام حضور در این رقابت‌ها می‌توانند تا روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت 20 به شکل حضوری به سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی مراجعه کنند، افزود: قرعه‌کشی مسابقات نیز روز 21 بهمن از ساعت 21 در دفتر هیأت تنیس روی‌میز انجام می‌شود تا شرکت کنندگان حریفان خود را بشناسند.

وی با بیان اینکه تمام علاقمندان به شرکت در این جام باید اصل کارت بیمه ورزشی به همراه داشته باشند، در ادامه به موفقیت یکی از پینگ‌پنگ بازان قم در مسابقات دانشجویی اشاره و اظهار کرد: کسب مقام سوم و راهیابی دانشجوی با اخلاق دانشگاه علامه طباطبایی یعنی حسین امیری به مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در رشته تنیس روی‌میز موفقیتی است که اخیرا به دست آمده است، در حالی که امیری در نیمه نهایی برابر افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی با نتیجه سه بر یک مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccx4qp.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما