سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 59827
منبع : خبرگزاری فارس
برابر گل‌گهر سيرجان رقم خورد

دومين شكست واليباليست‌هاي كريمه قم در ليگ جوانان كشور

قم نيوز : واليباليست‌هاي تيم كريمه قم دومين بازي متوالي خود از مرحله پاياني پيكارهاي فصل 1396 ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور را واگذار كردند.
دومين شكست واليباليست‌هاي كريمه قم در ليگ جوانان كشور
دومين شكست واليباليست‌هاي كريمه قم در ليگ جوانان كشور
به گزارش قم نیوز با وجود اینکه نخستین شکست تیم والیبال جوانان کریمه قم در رقابت‌های مرحله نهایی والیبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم مقاومت مهاباد، باختی خفیف بود اما والیبالیست‌های کریمه قم دومین بازی خود را ناباورانه و با شکستی سنگین پشت‌سر گذاشتند.

این در شرایطی است که رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه گل‌گهر سیرجان جریان دارد و تیم کریمه قم به عنوان یکی از صعود کننده‌های مرحله مقدماتی بین مدعیان قهرمانی سال 1396 این رده سنی قرار دارد.

فدراسیون والیبال این پیکارها را نیز همانند سایر رده‌های سنی لیگ‌های والیبال ایران با عنوان جام شهید محسن حججی برگزار می‌کند و تیم‌ها تا بیستم بهمن ماه به رقابت خود ادامه می‌دهند، اما ثبت دو باخت متوالی در کارنامه کریمه قم این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرد.

نماینده والیبال استان قم در روز نخست بازی‌ها در مسابقه‌ای نزدیک، سخت و نفس‌گیر برابر تیم مقاومت مهاباد با حساب سه بر دو تن به شکست داد تا یک امتیاز این مسابقه را دشت کند اما در دومین دیدار خود برابر تیم قدرتمند گل‌گهر سیرجان در سه گیم متوالی شکست خورد.

در این مرحله از مسابقات هشت تیم برتر مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای مسابقه می‌دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی برود، در حالی که تیم‌های والیبال جوانان بیمه رازی نور، صنایع اردکان، شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان در گروه نخست و تیم‌های والیبال کریمه قم، مقاومت مهاباد، گل‌گهر سیرجان و شهروند اراک در گروه دوم بازی می‌کنند.

مسوولان برگزاری این مسابقات به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌اند که بازی‌های مرحله مقدماتی این دوره سه روز به طول می‌انجامد و بعد از آن دیدارهای پلی‌آف روز هجدهم بهمن ماه و مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ دسته اول جوانان روزهای پنج‌شنبه و جمعه 19 و 20 بهمن ماه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0anm.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما