چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 59886
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت :

بوستان بانوان با اعتبار 20 میلیارد ریال در پردیسان احداث می شود

قم نيوز : شهردار منطقه هشت قم از احداث بوستان ویژه بانوان با اعتبار 20 میلیارد ریال در پردیسان خبر داد.
بوستان بانوان با اعتبار 20 میلیارد ریال در پردیسان احداث می شود
بوستان بانوان با اعتبار 20 میلیارد ریال در پردیسان احداث می شود
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان بانوان در منطقه هشت، اظهار کرد: بوستان بانوان در فضایی به مساحت 12 هزار و 500 مترمربع در پردیسان در حال احداث است.
شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه این پروژه شهری در خیابان امام حسین، بلوار مسلم در حال احداث است، افزود: زمان‌بندی اجرای این پروژه هشت‌ماهه است و 20 میلیارد ریال اعتبار نیز برای آماده سازی این بوستان اختصاص داده شده است.
مستقیمی احداث مسیر 550 متری پیست دوچرخه‌سواری را از جمله امکانات این بوستان دانست و گفت: پیاده‌رو، زمین ورزشی به مساحت 650 مترمربع، زمین بازی کودکان، آبنما، نمازخانه به مساحت 55 مترمربع و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این بوستان است.
وی با تاکید بر پیش‌بینی احداث هشت آلاچیق در بوستان بانوان پردیسان، خاطرنشان کرد: اتاق نگهداری کودک و 8 هزار مترمربع فضای سبز از دیگر امکانات پیش‌بینی شده برای این بوستان است.
شهردار منطقه هشت قم توسعه فضای سبز شهری، ایجاد فضایی امن و استاندارد برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و توسعه شهری و امکانات خدماتی را از جمله اهداف احداث بوستان بانوان در پردیسان ذکر کرد و افزود: پروژه‌های متعدد توسعه فضای سبز در منطقه پردیسان در حال اجرا است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvcdt.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما