چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59888
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم :

سهم بخش خصوصی در امور شهری قم افزایش می‌یابد

قم نيوز : معاون شهردار قم با بیان اینکه در سال 96 مشارکت بخش خصوصي با مناطق را با هدف عمران و ابادانی شهر قرار داده ایم گفت: از مناطق هشتگانه خواسته شده با بخش خصوصي براي اجراي پروژه‌های زيرساختي شهر همکاري داشته باشند.
سهم بخش خصوصی در امور شهری قم افزایش می‌یابد
سهم بخش خصوصی در امور شهری قم افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با اشاره به رویکرد جدی شهرداری در چابک سازي و تمرکز زدايي فعالیت‌ها اظهار کرد: جذب کارکنان بر اساس ساختار سازماني مصوب در راستاي اجراي برنامه قم 1400 با رويکرد چابک سازي، تخصصي سازي و استفاده از بخش خصوصي توانمند سياست راهبردي شهرداري در استفاده از منابع است.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال شرکاي خوب از بخش خصوصي براي بخش عمومي هستيم تصریح کرد: پيمانکار خوب يک سرمايه و ظرفيت است که می‌تواند تجربياتش را با هزينه‌اي متناسب در اختيار ما قرار دهد. به دنبال اين هستيم که امور شهرداري را توسط يک سازمان چابک، علمي و تخصصي پيش ببريم و در اين زمينه از ظرفيت بخش خصوصي در راستاي رسيدن به اهدافمان استفاده کنيم.
معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه تمرکززدايي بايد در اجرا و به صورت عملياتی اتفاق بيفتد خاطرنشان کرد: سياست گذاري در این زمینه متفاوت است؛ با چابک سازي مغز شهرداري در قسمت‌های مختلف، واگذاري اختيارات اجرايي در مناطق بعد از سياستگذاري انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه نقش بخش خصوصي در چابک سازي به نحوي  تعريف شده است که نتیجه‌اش در سياست ما استفاده از بخش خصوصي توانمند باشد گفت: ما در تلاشيم نفوذ بخش خصوصي در عمليات شهرداري افزايش يابد.
وی اذعان کرد: در اين زمينه در سال 96 مشارکت بخش خصوصي با مناطق در آباداني شهر را به عنوان رديف بودجه قرار داديم و از مناطق خواستيم با بخش خصوصي براي اجراي پروژه‌های زيرساختي شهر همکاري کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch66nm.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما