پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 59930
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت‌ پهلوانی و زورخانه‌ای قم خبر داد

عضویت پهلوان نوجوان قم در تیم ملی ایران

قم نيوز : سرپرست هیأت‌ ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم از عضویت ورزشکار نوجوان قم در تیم ملی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خبر داد.
عضویت پهلوان نوجوان قم در تیم ملی ایران
عضویت پهلوان نوجوان قم در تیم ملی ایران
به گزارش قم نیوز امیر فردی اظهار کرد: در رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای که به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنوان جام فجر در زورخانه ملی شهید فهمیده و سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار شد شاهد درخشش نماینده قم بودیم.

وی ادامه داد: علی‌اکبر خاک‌دوست به عنوان تنها نماینده قم در جمع نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این دوره برای کسب عناوین برتر رشته‌های تیمی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی، سنگ و کباده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: پسران حاضر در این انتخابی برای کسب عناوین برتر پنج وزن کشتی پهلوانی و هنر مرشدی با یکدیگر مسابقه دادند، در حالی که علی‌اکبر خاک‌دوست به عنوان نفر منتخب کمیته استعدادیابی فدراسیون، نماینده هیأت‌ قم در این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی بود.

فردی که مرشد و نماینده داوران قم در این مسابقات بود، عنوان کرد: در این مسابقات هشت تیم برتر کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان به همراه نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف کشوری در کنار منتخبین کمیته فنی و اردوهای استعدادیابی جام ستارگان با یکدیگر مسابقه دادند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها به مدت سه روز در سه مرحله رقابت رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی به انجام رسید، بیان کرد: رقابت‌های کشتی پهلوانی در پنج وزن 50، 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم به انجام رسید، ضمن اینکه شاهد رقابت مرشدان مستعد در هنر مرشدی نیز بودیم.

فردی با اشاره به قهرمانی اصفهان در لیگ پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور، اظهار کرد: تیم شهید شکوهی سنندج نایب‌قهرمان شد و تیم یزد به مقام سوم رسید اما رهاورد قم از این پیکارها انتخاب علی‌اکبر خاک‌دوست برای عضویت تیم ملی نوجوانان ایران بود، موفقیتی که خاک‌دوست در رشته میان‌داری انفرادی، میل‌بازی و چرخ‌تیز با کسب عنوان سوم ایران به دست آورد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfx1dt.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما