جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 59961
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد

برپایی غرفه‌های ویژه خدمات فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برپایی غرفه‌های ویژه خدمات فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با همکاری نهادهای فرهنگی شهر خبر داد.
برپایی غرفه‌های ویژه خدمات فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن
برپایی غرفه‌های ویژه خدمات فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسبت دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: این سازمان در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و همچنین ایام سوگواری دخت گرامی نبی اکرم(ص)، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی افزود: ازجمله این برنامه‌ها در راستای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین جشنواره دانش‌آموزی پرچم در سطح مدارس شهر در حال برگزاری است. از دیگر برنامه‌های دهه فجر برگزاری مسابقه کتابخوانی است که از طریق فضای مجازی انجام می‌شود. همچنین افتتاح ایستگاه‌های ورزشی نشاط در مساجد را در این ایام خواهیم داشت.
رفیعی با اشاره راهپیمایی بزرگ 22 بهمن افزود: در روز راهپیمایی نیز ایستگاه فرهنگی بزرگی را خواهیم داشت که در آن غرفه‌های مختلفی برای محتوای نمایشگاهی برای استفاده عموم مردم و برنامه‌های ویژه کودکان پیش بینی ‌شده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری جشنواره کتاب دهه فجر افزود: در روز 22 بهمن در همین خصوص شاهد اتفاق ویژه‌ای خواهیم بود. این جشنواره با مشارکت مجموعه فرهنگی کتابستان برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از بازدید گروه‌های دانش‌آموزی از خانه موزه شهید زین‌الدین در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در روز راهپیمایی به جز ایستگاه متمرکز شهرداری که ذکر شد، غرفه‌هایی را در طول مسیر با همکاری و مشارکت سایر نهادهای فرهنگی مانند کانونهای مساجد و بخش فرهنگی نیروی انتظامی خواهیم داشت. در همین راستا بروشوری نیز برای برگزاری مسابقه فرهنگی با همکاری کانون مساجد تهیه شده و در درب منازل شهروندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvhei.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما