شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 59989
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

برگزاري جام فجر مسابقات فوتبال روي‌ميز و طناب‌كشي در قم

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از برگزاري نخستين دوره مسابقات قهرماني فوتبال روي‌ميز و پيكارهاي رشته طناب‌كشي جام فجر در قم خبر داد.
برگزاري جام فجر مسابقات فوتبال روي‌ميز و طناب‌كشي در قم
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری  اظهار کرد: هیأت انجمن‌های ورزشی در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای برگزاری مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی با عنوان جام فجر برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها را تا پایان بهمن ماه برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: نزدیک به 15 رشته ورزشی جذاب و مفرح با قابلیت فعالیت همگانی و قهرمانی زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم هستند و هر یک از این رشته‌ها در قالب یک انجمن با تشکیلات مستقل فعالیت کرده و ورزشکاران خاص خود را دارند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: از جمله رقابت‌های ورزشی که به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم، مسابقات دو رشته جذاب و پرطرفدار طناب‌کشی و فوتبال روی‌میز (دستی) است که در رده‌های سنی مختلف به انجام خواهد رسید.

وی افزود: رقابت‌های رشته طناب‌کشی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده و تعداد اعضای هر تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها هشت نفر است، ضمن اینکه حداکثر وزن هر تیم باید در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مجموعا 720 کیلوگرم و در رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز هر تیم باید 480 کیلوگرم باشد.

ساری خاطرنشان کرد: مسابقات رشته فوتبال روی‌میز (دستی) نیز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد و در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان متولدین سال‌های 1379 تا 1385 برای کسب مقام‌های برتر این دوره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد: مسابقات رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان فوتبال روی‌میز جام فجر نیز ویژه متولدین سال‌های 1370 تا 1378 برنامه‌ریزی شده و بازی‌ها به دو شکل انفرادی و تیمی دو نفره برگزار می‌شود، ضمن اینکه بازی‌ها به صورت تک حذفی و بر اساس قوانین فدراسیون به انجام می‌رسد و تیم‌ها و نفرات برتر به تیم منتخب هیأت قم برای اعزام به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjhhei.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما