شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60004
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان؛

کاراته کاهای جوان قمی صاحب ۴ مدال رنگارنگ شدند

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۴ مدال توسط کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان خبر داد.
کاراته کاهای جوان قمی صاحب ۴ مدال رنگارنگ شدند
کاراته کاهای جوان قمی صاحب ۴ مدال رنگارنگ شدند
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: کاراته کاهای جوان قم این بار در مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی سنندج افتخار آفرین شدند و  یک عنوان قهرمانی برای قم در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران به دست آمد.

وی افزود: تیم کاراته جوانان استان قم روز جمعه با کسب ۴ مدال طلا و برنز عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی و گزینشی جوانان کاراته سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس را از آن خود کرد و اکنون نفرات برگزیده شانس ورود به اردوی تیم ملی را به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان ایران، گزینشی مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین در شهر سنندج برگزار شد و تیم هیئت کاراته استان قم با شایستگی به ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

برخورداری بیان داشت: در این مسابقات مرتضی نعمتی در رقابت‌های وزن ۵۵-کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و سینا عبدالحسینی دیگر مدال آور کاراته قم به رنگ طلا بود که سکوی نخست وزن ۷۶+ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران را تصاحب کرد.

وی عنوان کرد: در ادامه این مسابقات حسن دولی خانی در شرایطی که از راه یابی به دیدار فینال وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بازماند با قرار گرفتن برسکوی سوم صاحب گردن آویز برنز شد و مهدی پاشاپور نیز از استان قم به مدال برنز ۶۱- کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران دست یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxyem.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما