يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 60049
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

افزایش ظرفیت خدمات‌دهی کتابخانه آستان به بیش از 1000 نفر

قم نيوز : مدیر کتابخانه و موزه آستان کریمه اهل‌بیت(س) از افزایش تالارهای کتابخانه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ظرفیت کتابخانه از 6 به هشت تالار و ظرفیت خدمات‌دهی نیز از 800 به بیش از هزار نفر رسیده است.
افزایش ظرفیت خدمات‌دهی کتابخانه آستان به بیش از 1000 نفر
افزایش ظرفیت خدمات‌دهی کتابخانه آستان به بیش از 1000 نفر
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی با اشاره به افزایش تالارها و ظرفیت کتابخانه حرم مطهر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ظرفیت کتابخانه از 6 به هشت تالار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت هر تالار بیش از 100 نفر است، اضافه کرد: با توجه به افزایش تالارهای کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ظرفیت خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان نیز در صورت تامین میز و صندلی به بیش از هزار نفر افزایش می‌یابد.

مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از تفکیک تالارها برای خواهران و برادران یاد کرد و گفت: در حال حاضر چهار تالار برای خواهران و چهار تالار دیگر نیز برای برادران درنظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: به دلیل تعداد بالای افراد مراجعه‌کننده در گذشته با کمبود جا و مشکلاتی مواجه بوده‌ایم اما اکنون با افزایش تالارها و ظرفیت خدمات‌دهی توانسته‌ایم این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3uaq.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما