چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 60169
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

حمله شدید مدیر تاکسیرانی قم به اسنپ و دفاع وی از شرکت خوش!

قم نيوز : مدیرعامل سازمان نظارت ومدیریت برتاکسیرانی شهرداری قم مدعی شد: شرکت های اینترنتی مجوز نرم افزاری دارند ولی مجوز حمل و نقل ندارند و در حال حاضر کار آنها خارج از ضوابط قانونی است.
شرکت های اینترنتی در قم مجوز حمل و نقل شهری ندارند
شرکت های اینترنتی در قم مجوز حمل و نقل شهری ندارند
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی ادعا کرد: شرکت های اینترنتی باید طبق قانون از شهرداری و سازمان تاکسیرانی مجوز حمل و نقل و جابجایی مسافر را بگیرند یا با شرکت های حمل و نقل موجود دراین قم انعقاد قرارداد کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری قم پیگیر فعالیت شرکت های اینترنتی است و در چارچوب قانون به صورت جد موضوع را پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه درآمد رانندگان تاکسی با فعالیت شرکت های اینترنتی غیرقانونی کاهش یافته است گفت: رانندگان نیز می توانند همگام با تکنولوژی درچارچوب قوانین خدمات را به مردم دهند و آماده همکاری با این شرکت ها هستیم در صورتی که مجوز های مربوطه را دریافت کنند.

عزتی تاکید کرد: شرکت های اینترنتی با اتومبیل های شخصی کار می کنند که باید نوع بیمه ها و گواهینامه ها و شناسنامه دار کردن خودروها مورد تایید سازمان تاکسیرانی قرار گیرد چرا که حمل و نقل مسافر با خودروی شخصی مستلزم جریمه است.

وی خاطرنشان کرد: نرم افزار " خوش " ویژه حمل و نقل اینترنتی شهری با عنوان موبایل تاکسی یا تاکسی اینترنتی مجوز از تاکسیرانی قم گرفته است و درحال فعالیت در سطح شهر است از این رو آماده همکاری با شرکت های اینترنتی در حوزه حمل و نقل هستیم.

عزتی تصریح کرد: هم اکنون 6 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر قم فعال است که این تعداد شامل 2 هزار و 300 تاکسی خطی، 2 هزار و 400 تاکسی گردشی و یک هزار دستگاه تاکسی بیسیم و باقیمانده تاکسی‌ها بین قم و شهرهای اقماری می باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb98b0.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما