پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60201
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم مطرح کرد

عدم مراجعه برخی از تولیدکنندگان قمی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید

قم نيوز : دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: برخی از تولیدکنندگان استان پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک‌ها مراجعه نکردند.
عدم مراجعه برخی از تولیدکنندگان قمی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید
عدم مراجعه برخی از تولیدکنندگان قمی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید
به گزارش قم نیوز غلامرضا صادق زاده ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: به بانک‌های استان اعلام کردیم که پرونده‌های این طرح هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند، برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم در زمینه وثایق بانکی مشکل دارند، برخی از تولیدکنندگان استان پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک‌ها مراجعه نکردند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم ادامه داد: بانک ملی استان برای پرداخت تسهیلات در طرح اشتغال فراگیر هیچ مشکلی ندارد، هم اکنون پرونده‌هایی با ارقام بالا در بانک ملی استان در جریان است، پرداخت تسهیلات به طرح‌های تولیدی موجب اشتغال می‌شود.

حسن بختیاری با اشاره به لزوم توجه به بحث آب خاکستری در استان قم اظهار کرد: به دنبال تدوین لایحه ای در خصوص الزامات آب خاکستری به خصوص در مجتمع‌های مسکونی و ارائه آن به شورای شهر قم هستم تا شاهد بازچرخانی آب در شهر باشیم.

عضو شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مصداق‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، ایجاد نیروگاه برقابی در قم است و باید این نیروگاه در چندین نقطه در خط انتقال آب سرشاخه‌های دز به قم احداث شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizraq.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما