پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 60220
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم مطرح کرد

کمبود بیش از 45 هزار ظرفیت اقامتی در ایام نوروز

دستگاه‌های اجرایی استان به توسعه گردشگری شهرهای اقماری توجه کنند
قم نيوز : فرماندار قم گفت: برای شهرهای اقماری استان باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم تا این شهرها جذب گردشگر در ایام نوروز داشته باشند، باید دستگاه‌های اجرایی استان به شهرهای اقماری توجه کنند.
کمبود بیش از 45 هزار ظرفیت اقامتی در ایام نوروز/دستگاه‌های اجرایی استان به توسعه گردشگری شهرهای اقماری توجه کنند
کمبود بیش از 45 هزار ظرفیت اقامتی در ایام نوروز/دستگاه‌های اجرایی استان به توسعه گردشگری شهرهای اقماری توجه کنند
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ضرورت استقرار دستگاه‌های خدمت رسان در عوارضی قم تهران اظهار کرد: باید پیش بینی استقرار نمایندگان دستگاه‌های خدمت رسان در این مکان صورت بگیرد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: کل ظرفیت اقامتی استان قم حدود 12 هزار نفر است، در حالی که در شب‌های نوروز نیاز به اسکان 60 هزار نفر در استان وجود دارد.

فرماندار قم افزود: برای شهرهای اقماری استان باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم تا این شهرها جذب گردشگر در ایام نوروز داشته باشند، شهرداران و بخشداران را توجیه کردیم و باید دستگاه‌های اجرایی استان به شهرهای اقماری توجه کنند.

سیار با اشاره به ضرورت استقرار نمایندگان اماکن اقامتی در ستادهای اسکان زائرین استان قم اظهار کرد: باید این نمایندگان با برنامه ریزی قبلی در این ستادها برای اسکان زائرین حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تابلوهای داخل شهر قم مشکلات زیادی دارد و باید در این تابلوها تغییراتی صورت بگیرد، همچنین عوارضی قم تهران ورودی اصلی شهر قم است و مسافرین درخواست استقرار پایگاه‌هایی برای راهنمایی در این مکان دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjy8em.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما