يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 60311
منبع : خبرگزاری مهر
معاون استاندار قم تأکید کرد؛

ضرورت هم افزایی در حمایت از بخش خصوصی

قم نيوز : معاون استاندار قم با بیان اینکه اداره اقتصاد باید در دست مردم باشد، گفت: سازمان‌های دولتی مکلف به حمایت و همراهی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند.
ضرورت هم افزایی در حمایت از بخش خصوصی
ضرورت هم افزایی در حمایت از بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در دهمین جلسه کارگروه اشتغال که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: هیچ مسئله‌ای مهم‌تر و اساسی‌تر از اشتغال نداریم.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به اشتغال می‌تواند کانون همه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و امنیتی باشد، اظهار کرد: لازم است مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود چراکه دولت هم از لحاظ منابع و هم از نظر قانونی محدودیت‌های جدی دارد.

معاون استاندار قم توجه به اشتغال تخصصی را زمینه ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: دولت به عنوان پشتیبان و مکمل برنامه‌های بخش خصوصی عمل می‌کند و در واقع باید امور در دست مردم باشد

وی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان خواست که نهایت همکاری و همراهی را با بخش خصوصی داشته باشند و افزود: باید با نگاه فرابخشی و دور از حب و بغض با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم افزایی داشته باشیم.

غضنفری با اعلام اینکه استان‌های کشور در جذب منابع رقابت بسیاری باهم دارند، گفت: این رقابت بین سازمان‌های درون استانی و دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی به چشم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توان تکنولوژی روز را در دنیای اشتغال نادیده گرفت اظهار کرد: این امر طبیعی است که وقتی تکنولوژی وارد یک سیستمی شود برخی مشاغل سنتی واکنش داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: البته نباید حقوق کسانی که از مشاغل خاصی امرار معاش می‌کنند نادیده گرفت و برای این موارد باید فکر اساسی و راهبردی کرد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdca6eni.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما