يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 60642
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم خبر داد؛

کاهش ۷۹ میلی‌متری بارش باران در قم نسبت به سال گذشته

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: میزان بارندگی‌های ثبت شده نشان می‌دهد که شهر قم نسبت به سال گذشته با ۷۹ و ۱ دهم میلی‌متر کاهش باران مواجه شده است.
کاهش ۷۹ میلی‌متری بارش باران در قم نسبت به سال گذشته
کاهش ۷۹ میلی‌متری بارش باران در قم نسبت به سال گذشته
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان با مقایسه میزان بارش باران طی امسال و سال گذشته در قم گفت: سال گذشته بارش‌ها در قم ۱۱۷ و ۶ دهم میلی‌متر بود که این رقم در سال جاری به ۳۸ و ۵ دهم میلی‌متر رسیده است.

وی در ادامه افزود: این رقم نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته ۷۹ و ۱ دهم میلی‌متر کاهش باران را در قم شاهد هستیم.

کارشناس هواشناسی استان قم در ادامه بیان کرد: ایستگاه اصلی هواشناسی شهرک شکوهیه هم میزان بارش در سال جاری را ۴۹ و ۲ میلی متر ثبت کرد که این رقم نسبت به سال گذشته ۵۸ و نیم میلی متر کاهش داشته است.

وی میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته هم در قم اشاره و عنوان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته قم ۱۰ و ۸ دهم میلی‌متر، سلفچگان ۱۲ و ۵ دهم میلی متر و کهک ۱۵ و ۴ دهم میلی متر بارش باران داشته‌اند.

ترابیان در ادامه با بیان اینکه هوای امروز قم تا امشب همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران است، افزود: هوای قم برای فردا هم قسمتی ابری است که در برخی از نقاط افزایش ابر و وزش باد را به همراه دارد.

وی افزود: برای روز سه‌شنبه هم مجدداً رگبار و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchi-n-.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما