دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 60671
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس هیات کبدی قم:

بازیکنان تیم کبدی قم به دلیل مشکلات مالی به دانمارک اعزام نشدند

قم نيوز : رئیس هیات کبدی استان قم با اشاره به آخرین وضعیت تفاهم نامه همکاری هیات کبدی استان و فدراسیون کبدی کشور دانمارک گفت: به دلیل مشکلات مالی، امکان اعزام بازیکنان کبدی قم به کشور دانمارک فراهم نشد.
بازیکنان تیم کبدی قم به دلیل مشکلات مالی به دانمارک اعزام نشدند
بازیکنان تیم کبدی قم به دلیل مشکلات مالی به دانمارک اعزام نشدند
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی روز دوشنبه خاطرنشان کرد: بر اساس بندهای این تفاهم نامه، روح الله رمضانی از مدرسان کبدی استان قم به کشور دانمارک اعزام شد و کلاس های آموزشی را در این کشور برگزار کرد و قرار شد ما نیز تیمی از بانوان وآقایان قمی برای تبادل تجربیات به دانمارک اعزام کنیم که به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام این افراد مهیا نشد.

وی بیان داشت: تفاهم نامه دوجانبه تاکنون در همین حد باقی مانده و امید است بتوانیم از ظرفیت های دو کشور در آینده، بیشتر استفاده کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی رشته کبدی در استان باشیم.

در اردیبهشت ماه سال جاری، آلن بویاکوبسن رئیس فدراسیون کبدی دانمارک و معاون این فدراسیون با سفر به شهر مقدس قم با هیات کبدی قم تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند و قرار بود در این زمینه تبادل مربی، مدرس و بازیکن صورت بگیرد.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 110 کبدی کار در استان قم گفت: این رشته ورزشی در قم وضعیت بسیار خوبی هم از نظر نیروی انسانی و هم امکانات ورزشی دارد و در آینده نیز با برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها، به دنبال توسعه آن هستم.

وی همچنین از دعوت داوود یارجانعلی کبدی کار قمی به تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی پاکستان خبر داد و گفت: ایشان هم اکنون همراه تیم ملی در لاهور پاکستان حضور دارد.
کبدی قم از اوایل دهه 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcjvmem.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما