دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 60688
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم:

بخش گردشگری محور توسعه استان قم است

قم نيوز : رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم گفت: محور توسعه استان، بخش گردشگری است و توسعه این بخش به نفع تمام بخش‌ها در استان قم خواهد بود.
بخش گردشگری محور توسعه استان قم است
بخش گردشگری محور توسعه استان قم است
به گزارش قم نیوز سید جواد جلالی نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مجتمع‌های گردشگری استان اظهار کرد: در استان 120 مجتمع گردشگری و مجتمع بین راهی داریم و در طول سال به خصوص ایام نوروز مسافران زیادی از محورهای مواصلاتی استان قم عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) دارای ویژگی‌های خاصی است، البته بسیاری از اماکن تاریخی این شهر تاکنون معرفی نشده است و با معرفی این اماکن به فعالان بخش گردشگری، به دنبال افزایش زمان اقامت مسافران در شهر قم هستیم.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم افزود: توسعه بخش گردشگری نیازمند یک رویکرد فرابخشی است و باید تمام دستگاه‌های استان با هم افزایی برای توسعه این بخش تلاش کنند، محور توسعه استان قم بخش گردشگری است و توسعه این بخش به نفع تمام بخش‌ها در استان قم خواهد بود.

جلالی نژاد با اشاره به حمایت مجتمع‌های گردشگری استان قم از همایش قم تمدنی هفت هزار ساله اظهار کرد: تعدادی از این مجتمع‌ها، اسپانسر همایش «شهر قم، تمدنی هفت هزار ساله» شدند و از مهمانان این همایش پذیرایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالایی به دلیل عبور مسافرین از استان قم در زمینه راه اندازی مجتمع‌های بین راهی داریم خاطرنشان کرد: مجتمع‌های بین راهی استان قم جزو بهترین مجتمع‌های بین راهی کشور هستند و در این زمینه در استان پیشرفت خوبی داشتیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6-n-.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما