سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 60702
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت والیبال استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان در قم

قم نيوز : سرپرست هیأت والیبال استان قم از برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان و همچنین دوره‌های آموزشی مربیگری این رشته در قم خبر داد.
برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان در قم
برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان در قم
به گزارش قم نيوز سیدابوالفضل احمدی امروز اظهار کرد: جلسه قرعه‌کشی مسابقات لیگ جوانان باشگا‌ه‌های استان قم در دفتر هیئت والیبال استان برگزار شد و قرعه‌کشی مسابقات لیگ جوانان قم با شرکت ۶ تیم در حضور سرپرست تیم‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری لیگ رده‌های پایه برای توسعه این رشته در قم، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای رده سنی جوانان لیگ والیبال باشگاه‌های قم، تیم‌های میعاد، مهر، فدک (الف)، ویوا، آوای وتوس و فدک (ب) هستند و مسابقات از هشتم اسفند ماه آغاز می‌شود.

سرپرست هیأت والیبال استان قم در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: در بخش آموزش ابتدا برای برگزاری دوره مربیگری درجه سه آقایان برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی انجام می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌ریزی کمیته آموزش هیأت والیبال قم برای برگزاری دوره داوری درجه دو این رشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت والیبال قم این دوره داوری را ویژه آقایان برگزار می‌کند و از تمامی داوران عزیز که دو سال از مدرک درجه سه آنها گذشته برای ثبت نام حضور در این دوره دعوت می‌شود و دوره را اواخر اسفند برگزار می‌کنیم.

احمدی سپس به برگزاری مسابقات والیبال بانوان قم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و عنوان کرد: مسابقات والیبال دسته‌های آزاد استان قم با حضور 6 تیم فدک، بازرگانی محراب، ویوا، نوین، مهر و سفیر به شکل دوره‌ای برگزار شد و در پایان این والیبالیست‌های تیم سفیر بودند که بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات سفیر با کسب پنج برد متوالی، 15 ست برده، یک ست باخته و 15 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم فدک با سه برد و 9 امتیاز روی سکوی دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با 9 امتیاز به والیبالیست‌های تیم بازرگانی محراب اختصاص پیدا کرد.

در این رده‌بندی تیم والیبال نوین با کسب 9 امتیاز و تفاوت در ست‌های برده و باخته به مقام چهارم مسابقات دست یافت، تیم مهر با کسب دو امتیاز رده پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و آخرین رتبه جدول نیز با کسب تنها یک امتیاز نصیب تیم والیبال ویوا شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewf8p.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما