سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 60718
منبع : خبرگزاری مهر
با کسب صد درصد آرا؛

رئیس جدید هیئت ورزش‌های پهلوانی استان قم مشخص شد

قم نيوز : رئیس جدید هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم با کسب صد درصد آرا در مجمع این هیئت ورزشی مشخص شد.
رئیس جدید هیئت ورزش‌های پهلوانی استان قم مشخص شد
رئیس جدید هیئت ورزش‌های پهلوانی استان قم مشخص شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در حالی برگزار شد که امیر فردی به مدت ۴ سال سکان هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت و به طور رسمی به دوران حضور محمد انبارداران در این هیئت پایان داد.

در این مجمع انتخاباتی که غروب دوشنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید. مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای حضور پیدا کرد و به عنوان رئیس مجمع به سخنرانی پرداخت و بر توسعه این رشته در قم و جذب سرمایه انسانی بیشتر تاکید کرد.

این مجمع انتخاباتی ۲ نامزد ریاست داشت که غلامرضا محمدی یکی از ۲ نامزد ریاست پیش از رأی گیری به سود امیر فردی از نامزدی، کنار رفت و بدین ترتیب در مجمعی که فقط یک گزینه برای انتخاب داشت امیر فردی تمام ۱۲ رأی اعضای مجمع را به دست آورد و به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

پیش از این محمد انبار داران مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم را بر عهده داشت اما وی ماه‌ها قبل از سمت خود کناره گیری کرده بود و این هیئت ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شد و اکنون با حضور یک رئیس جوان در این هیئت ورزشی، باید سطح تحولات را ارزیابی کرد.

این در حالی است که ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به عنوان ورزشی قدیمی و باستانی در ایران با رگه‌هایی مذهبی و شیعی از اهمیت خاصی در نوع خود برخوردار است و با تأسیس فدراسیون جهانی این رشته در سال‌های گذشته، این ورزش در بعد قهرمانی نیز تقویت شده است.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbwzb0.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما