سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 60747
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم:

اولویت مدیران استان قم حفظ امنیت مردم است

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: نخستین اولویت در ایام نوروز، حفظ امنیت مردم است و کمیسیون امنیتی استان به صورت ویژه به این مساله توجه می‌کند.
اولویت مدیران استان قم حفظ امنیت مردم است
اولویت مدیران استان قم حفظ امنیت مردم است
به گزارش قم نیوز احد جمالی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره ضرورت آمادگی برای استقبال از مسافرین نوروزی در قم اظهار کرد: بسیاری از مردم در ایام نوروز مسافرت خواهد داشت و عبور بسیاری از مسافرین کشور از محورهای استان قم است، این استان شاهراه ارتباطی 17 استان کشور است.

وی ادامه داد: شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) محل حضور بسیاری از زائرین است و در این راستا نخستین اولویت در ایام نوروز، حفظ امنیت مردم است و کمیسیون امنیتی استان قم به صورت ویژه به این مساله توجه می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری براساس ارزیابی‌ها عملکرد خوبی داشته است و این مساله افتخاری برای قم است.

جمالی با اشاره به عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان استان قم اظهار کرد: این دستگاه‌ها باید در ایام نوروز هوشیاری لازم را داشته باشند، عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان استان در ایام نوروز باید آسیب شناسی شود تا ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال توطئه هستند و هوشیاری مردم جلوی این توطئه‌ها را گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به فکر امنیت، آرامش و سلامت مردم باشند، نباید اجناس قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در ایام نوروز به زائرین فروخته شود و باید با متخلفین در این زمینه برخورد صورت بگیرد.

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به رویکرد این سازمان اظهار کرد: با رویکرد پیشگیری از تخلفات، بازدیدهایی از واحدهای صنفی را در ایام نوروز خواهیم داشت و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد خواهیم کرد

علی اصغر قربانی مطلق عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: باید در ایام نوروز برنامه ریزی صورت بگیرد تا زائرین در برنامه قم گردی شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5509.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما