چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 60763
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته‌های تفنگ و تپانچه رقم خورد

درخشش تفنگ‌داران دانشگاه و مخابرات قم در لیگ تیراندازی قم

قم نيوز : چهارمین هفته رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با درخشش تیراندازان تیم‌های دانشگاه علمی و کاربردی و مخابرات قم به پایان رسید.
درخشش تفنگ‌داران دانشگاه و مخابرات قم در لیگ تیراندازی قم
درخشش تفنگ‌داران دانشگاه و مخابرات قم در لیگ تیراندازی قم
به گزارش قم نیوز چهارمین هفته رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های استان قم با رقبت پنج تیم مخابرات قم، صنایع سنگ جهان‌نما، دانشگاه علمی و کاربردی، شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران و باشگاه شهید زین‌الدین قم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

در هفته چهارم این مسابقات تیم صنایع سنگ جهان‌نما در رقابت با باشگاه شهید زین‌الدین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به پیروزی رسید و تیم مخابرات قم نیز در جدال با تیم دانشگاه علمی و کاربردی برتری در هر دو رشته را از آن خود کرد، ضمن اینکه تیم لبنیران این هفته استراحت داشت.

اما در بخش انفرادی این پیکارها و در رشته تفنگ بادی سیده‌رویا صبح‌خیز از تیم اداره مخابرات قم به مقام نخست دست یافت، مینا روحیان از تیم صنایع سنگ جهان‌نما نایب‌قهرمان شد و مقام سوم را نرجس کولیوندی تیرانداز تیم دانشگاه علمی و کاربردی قم به دست آورد.

در قسمت انفرادی رشته تپانچه بادی مهدیه کشکولی عضو تیم بانوان دانشگاه علمی و کابردی روی سکوی نخست جای گرفت، زهرا زارعی از تیم صنایع سنگ جهان‌نما نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به خدیجه هاشمی تیرانداز تیم اداره مخابرات استان قم اختصاص پیدا کرد.

همین تیم‌ها در مسابقات هفته چهارم لیگ تیراندازی مردان قم نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم صنایع سنگ جهان‌نما در مصاف با تیم شهید زین الدین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به پیروزی رسید و تیم مخابرات قم برابر دانشگاه علمی و کاربردی به پیروزی دست یافت.

در قسمت انفرادی رشته تفنگ بادی لیگ مردان حامد غرباقی از تیم دانشگاه علمی و کاربردی، هادی غرباقی از تیم صنایع سنگ جهان‌نما و میثم همتی از تیم دانشگاه علمی و کاربردی اول تا سوم شدند و همین عناوین در انفرادی رشته تپانچه بادی به ترتیب نصیب هادی باقری از تیم دانشگاه علمی و کابردی، هادی مرادی از تیم صنایع سنگ جهان‌نما و علی محمدی تیرانداز تیم صنایع سنگ جهان‌نما شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfzb0.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما