چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 60766
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 26 لیگ آزادگان صورت می‌گیرد

جدال سقوطی‌های فوتبال ایران در قم

قم نيوز : تیم‌های دو رده آخر جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
جدال سقوطی‌های فوتبال ایران در قم
جدال سقوطی‌های فوتبال ایران در قم
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته نهم از دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به طور همزمان روز یکشنبه 13 اسفند ماه برگزار می‌شود.

در این هفته از رقابت‌ها 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور 9 بازی حساس در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند و یکی از بازی‌های کم‌اثر و بدون اهمیت در قم برگزار می‌شود و در آن تیم‌های صبای قم و راه‌آهن تهران در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مسابقه صبای قم و راه‌آهن تهران از هفته 26 لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران از ساعت 14:30 دقیقه عصر سیزدهمین روز اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و دو تیم انتهای جدول رده‌بندی یک بازی کاملا تشریفاتی را انجام می‌دهند.

این دو تیم در هفته نهم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال به میزبانی راه‌آهن تهران در ورزشگاه اکباتان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این صبای قم بود که با تک گل سعید حلافی به برتری رسید اما این اولین و آخرین برد صبایی‌ها در این فصل بود و صبا هرگز بعد از این بازی رنگ پیروزی را در هیچ کدام از دیدارهای این فصل ندید.

راه‌آهن تهران نیز وضعیت بهتری از صبای قم ندارد و آنها بعد از 24 هفته در بازی هفته بیست و پنجم خود مقابل مس رفسنجان به تنها برد این فصل دست یافتند اما از نظر امتیازی هم اکنون پنج امتیاز از صبای قم کمتر دارند  و به همراه صبا دو تیم انتهای جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم صبای قم با کسب سه برد، 9 تساوی، 15 باخت، 21 گل زده، 46 گل خورده، تفاضل گل منفی 25 و 12 امتیاز تیم رده هفدهم جدول محسوب می‌شود و راه‌آهن تهران با یک برد، چهار تساوی، 20 باخت، 10 گل زده، 39 گل خورده و هفت امتیاز در رده هجدهم و آخر جدول ایستاده و سقوط این تیم به همراه صبای قم به لیگ دسته دوم فوتبال ایران قطعی است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcepf8p.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما