چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 60778
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
استاندار قم:

دغدغه مجموعه مدیریت شهری تأمین منافع عمومی است

قم نيوز : استاندار قم گفت:دغدغه مجموعه مدیریت شهری تأمین منافع عمومی است و همه مسؤولان در قم تلاش می‌کنند تا خدماتی به مردم ارائه شود که در شأن و جایگاه مردم این شهر باشد.
دغدغه مجموعه مدیریت شهری تأمین منافع عمومی است
دغدغه مجموعه مدیریت شهری تأمین منافع عمومی است
 به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در سی و ششمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، مجتبی ذوالنور و دکتر سقائیان نژاد در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که در استان و کلان شهر قم انجام می‌شود نتیجه همدلی و هماهنگی مسؤولان است.

وی افزود: دستگاه‌ها و نهاد‌های کلان شهر قم هماهنگی و همدلی بسیار خوبی دارند و این هماهنگی موجب ارائه بهتر خدمات به مردم شده است؛ همچنین همدلی مسؤولان موجب شده است که تمام اقدامات و فعالیت‌ها در این کلان‌شهر با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: دغدغه مجموعه مدیریت شهری تأمین منافع عمومی است و همه مسؤولان در قم تلاش می‌کنند تا خدماتی به مردم ارائه شود که در شأن و جایگاه مردم این شهر باشد.

وی ادامه داد: همدلی و هماهنگی مسؤولان بسیار ارزشمند است و موجب شده است که اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در شهر قم انجام شود، البته همچنان نیز نارسایی‌‌ها و مشکلاتی در شهر وجود دارد که با وجود همدلی مسؤولان این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

صادقی با اشاره به لوایحی که به شورای اسلامی شهر قم ارسال می‌شود گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، بررسی لوایح و طرح‌ها قبل از ارسال به شورای اسلامی شهر قم است چراکه بررسی بیشتر و دقیق‌تر لوایح موجب می‌شود که شاهد مشکلات کمتری در کمیسیون تطبیق باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت و تأمین حقوق شهروندی گفت: تأمین حقوق شهروندی از وظایف شهرداری است و شهرداری باید برای تأمین حقوق شهروندی تلاش کند؛ همچنین حرکت به سمت خدمات الکترونیک از دیگر مسائل مهمی است که باید مورد توجه شهرداری باشد.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت رعایت‌ اولویت‌ها در شهر قم بیان کرد: مسؤولان در صرف کردن بودجه و هزینه باید اولویت‌بندی کنند و براساس اولویت‌ها اقدامات و فعالیت‌ها خود را انجام دهند.

وی گفت: خوشبختانه در استان قم بهترین نوع همکاری و هماهنگی که ممکن است تعریف و اجرا شود، میان مسؤولان و دستگاه‌ها وجود دارد، به همین دلیل ما با کمترین مشکلات و معضلات روبرو هستیم و بدون تردید اگر مشکلی نیز وجود داشته باشند مسؤولان با علاقمندی به آن رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdch6qn-.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما