?>?> سرمربي سابق صبا سكاندار تیم فوتسال رسانه قم شد | قم نیوز
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 60796
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر تیم فوتسال رسانه استان قم:

سرمربي سابق صبا سكاندار تیم فوتسال رسانه قم شد

قم نيوز : مدیر تیم فوتسال رسانه استان قم گفت: پس از بررسی گزینه‌های پیشنهادی توسط هیأت مدیره تیم فوتسال رسانه قم سیدمهدی غیاثی به عنوان سرمربی اين تيم معرفی شد.
سرمربي سابق صبا سكاندار تیم فوتسال رسانه قم شد
سرمربي سابق صبا سكاندار تیم فوتسال رسانه قم شد
به گزارش قم نیوز علیرضا شابرم با اشاره به تشکیل تیم فوتسال رسانه قم متشکل از خبرنگاران این استان، اظهار کرد: موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه (س) همواره در انجام امور خیر و عام المنفعه پیش‌قدم بوده و برگزاری سه مسابقه فوتسال دوستانه در این راستا از مهمترین اقدامات این مجموعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برگزاری دو مسابقه فوتسال بین تیم‌های هنرمندان کشور و منتخب رسانه و پیشکسوتان فوتبال قم و یک مسابقه فوتسال بین تیم‌های یاران علی دایی و خبرنگاران رسانه‌های قم از جمله اقداماتی است که موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه (س) در سال‌های اخیر انجام داده است.

مدیر تیم فوتسال رسانه استان قم با اشاره به تشکیل هیأت مدیره تیم فوتسال رسانه قم، تصریح کرد: به منظور انسجام‌ بیشتر فعالیت‌های ورزشی تیم فوتسال رسانه قم، هیأت مدیره این تیم تشکیل شد و در نخستین اقدام خود مدیریت تیم را به عهده اینجانب قرار داد.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا که عهده‌دار مسوولیت مدیریت تیم فوتسال رسانه قم شدم، تلاش کردم تا با برنامه‌ریزی منسجم و انتخاب کادر فنی با دانش و مجرب، یک تیم قوی از خبرنگاران فعال در رسانه‌های قم تشکیل دهیم و در مسابقات مختلف که در آینده داریم حضوری موفق داشته باشیم.

شابرم خاطرنشان کرد: با برسی گزینه‌های مختلف در جلسات هیأت مدیره، سرانجام با سیدمهدی غیاثی یکی از مربیان خوشنام و با دانش فوتسال قم و کشور وارد مذاکره شدیم و وی با وجود مشغله‌های فراوان مسوولیت سرمربیگری تیم فوتسال رسانه قم را بر عهده گرفت.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال رسانه قم تمرینات خود را دو جلسه در هفته زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند و در مسابقه تدارکاتی خود برابر تیم پیشکسوتان استقلال به میدان خواهد رفت.

شابرم در پایان اظهار کرد: مربیگری در تیم‌های فوتسال صبای قم، یاسین‌پیشرو، کیش‌ایر، ماهان‌تندیس، هیأت فوتبال قم و دبیری تبریز از جمله سوابق ثبت شده در کارنامه مربیگری سیدمهدی غیاثی سرمربی جدید تیم فوتسال رسانه‌های قم به شمار می‌رود و مراسم معارفه وی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال رسانه قم فردا در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdch-qn-.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما