پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 60813
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش پرورش استان قم عنوان کرد

کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور توسط دانش آموزان قمی

قم نيوز : مدیرکل آموزش پرورش استان قم با تاکید بر اینکه ترویج آموزه‌های قرآنی می‌تواند نتیجه‌های بسیاری برای جامعه به دنبال داشته باشد، گفت: استان قم در مسابقات قرآنی کشور رتبه نخست که بیش از دو دهه از آن دور بوده را به دست آورده است.
کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور توسط دانش آموزان قمی
کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور توسط دانش آموزان قمی
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ الاسلام امشب در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به شرکت چشمگیر دانش‌آموزان استان قم در مسابقات قرآنی کشور اظهار کرد: 133 هزار دانش‌آموز سال گذشته در مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند که این تعداد در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج آموزه‌های قرآنی می‌تواند نتیجه‌های بسیاری برای جامعه به دنبال داشته باشد، اضافه کرد: استان قم در مسابقات قرآنی کشور رتبه نخست که بیش از دو دهه از آن دور بوده را به دست آورده است.

همچنین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی باید در جامعه اسلامی مورد توجه همگان قرار گیرد، گفت: برخوردها با ناهنجاری‌ها در جامعه باید به شیوه‌ای باشد که با مشکل خاصی روبرو نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اینکه مسؤولان باید به نیازهای جامعه پاسخ دهند، مطرح کرد: هر چند اهمیت حفظ ارزش‌ها بر هیچ فردی پوشیده نیست اما در راستای حفظ ارزش‌ها باید به وضعیت مردم نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx6n-.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما