پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 60860
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي اردوي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از انتخاب پينگ‌پنگ باز مستعد و نخبه قم براي حضور در اردوي استعداديابي تيم دختران ايران خبر داد.
انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي اردوي تيم ملي
انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: اردوی منتخبین طرح ملی استعدادیابی تنیس روی‌میز دختران ایران از روز سیزدهم اسفند ماه با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به مدت 6 روز به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قم به واسطه سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر همواره استعدادهای زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون تنیس روی‌میز به همین منظور از پینگ‌پنگ بازان 12 استان برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: در این مرحله از اردو استعدادیابی دختران ایران، پینگ‌پنگ بازان استان‌های خوزستان، زنجان، قزوین، فارس، بوشهر، کرمانشاه، خراسان‌رضوی، لرستان، تهران، اصفهان، قزوین و قم حضور دارند، در حالی که تنها نماینده قم در این اردو ملیکا اسحاقی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به یک اعزام دیگر اشاره و بیان کرد: مسابقات تور ایرانی رده سنی نوجوانان و جوانان تنیس روی‌میز دختران کشور از امروز به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آن تا یازدهم اسفند برای کسب عناوین برتر در مراحل گروهی، حذفی، نیمه نهایی و پایانی به رقابت می‌پردازند.

عموئیان عنوان کرد: این در حالی است که با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، از هر گروه دو پینگ‌پنگ باز برتر به مرحله حذفی راه می‌یابند، ضمن اینکه مسابقات رده سنی نوجوانان با ضریب یک رنکینگ و رقابت‌های رده سنی جوانان با ضریب دو رنکینگ ملی محاسبه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به لیگ برتر نوجوانان و جوانان پسر باشگاه‌های کشور، یاد آور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، دیارهای دور برگشت مسابقات لیگ برتر ایران در این دو رده سنی تا یازدهم اسفند ماه با حضور 13 تیم به میزبانی سالن تنیس روی‌میز امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyoem.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما