شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 60958
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فنی و عمرانی شهرداري قم خبر داد

بهره‌برداري از بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بيمارستان امام رضا(ع)

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداري قم از بهره‌برداري از بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بيمارستان امام رضاتا پايان امسال خبر داد.
بهره‌برداري از بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بيمارستان امام رضا(ع)
بهره‌برداري از بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بيمارستان امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با اشاره به پروژه ادامه بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا محدوده بیمارستان امام رضا اظهار کرد: آسفالت و جدولگذاری این مسیر اواسط امسال تکمیل شد ولی به دلیل بحث روشنایی مسیر بازگشایی نشد. با هماهنگی‌های انجام شده روشنایی این مسیر در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر این است تا پیش از آغاز سال جدید مسیر بازگشایی شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت احداث بلوار زائر گفت: این مسیر محور موازی با بلوار غدیر است. بلوار غدیر نیز یکی از محورهای اصلی در بحث دسترسی به پردیسان، شهرک قدس و شهرک مهدیه محسوب می‌َشود که از حجم ترافیکی سنگین به ویژه در ساعات پیک صبح و عصر برخوردار است بنابراین بازگشایی این مسیر به کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر کمک می‌کند.
قاری قرآن با بیان اینکه ادامه بلوار زائر حدفاصل بیمارستان امام رضا(ع) تا پردیسان است گفت: اکنون در حال رأیزنی با سازمان آب هستیم به همین دلیل از نظر اجرایی متوقف شده است البته بخشی از این فاز خاکریزی شده ولی به اصلاح طرح و هماهنگی‌های بیشتر نیاز دارد.
وی با بیان اینکه پروژه آیت‌الله بروجردی از دیگر پروژه‌های در دستورکار است گفت:‌ با بازگشایی بلوار آیت‌الله بروجردی مسائل و مشکلات ترافیکی بلوار غدیر تا حدود زیادی حل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6wn-.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما