يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 6100
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث اعلام کرد:

آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت تا دهم اردیبهشت ماه خبر داد.
آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت
به گزارش قم نیوز، هادی حجت با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت اظهار کرد: دانشکده علوم حدیث و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت پیگیر راه‌اندازی این رشته در مقطع کارشناسی ارشد بوده و با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب دانشجو در این رشته از نیمه دوم سال تحصیلی ۹۰-۹۱ صورت گرفت.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت تا دهم اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون این رشته پنجم خرداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث با اشاره به شرایط پذیرش دانش‌پژوه در این دوره گفت: کسانی که دارای مدرک کارشناسی معتبر از مراکز آموزش عالی به همراه مدرک سطح یک حوزه باشند می‌توانند در آزمون این رشته شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه تحصیلی پذیرفته‌شدگان رشته حج و زیارت از سوی حوزه نمایندگی ولایت فقیه در امور حج و زیارت پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست پذیرش ۴۴۰ نفر در آزمون شرکت کردند، بیان داشت: ۲۰ نفر از برگزیدگان پس از مصاحبه کتبی و مصاحبه در نهایت پذیرش می‌شوند.

حجت یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده علوم حدیث قم، به نشانی www.qom.hadith.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.uaqct1azubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما