سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 61126
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام روانبخش:

رفتار وزیر امور خارجه فرانسه توهین به ملت ایران بود

قم نيوز : عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) رفتار توهین آمیز وزیر امور خارجه را توهین به ملت ایران دانست.
رفتار وزیر امور خارجه فرانسه توهین به ملت ایران بود
رفتار وزیر امور خارجه فرانسه توهین به ملت ایران بود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش عصر امروز در تجمع جمعی از طلاب و مردم قم در گلزار شهدای این شهر در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران اظهار کرد: ملت ایران در طول چهار دهه اخیر در برابر تشر هیچ گروهی عقب نشینی نکرد، روحانی در کتاب خاطرات خودش نوشت که دلیل شکست مذاکرات در دهه 80 این بود که اروپا از خود اختیاری نداشت و در برابر تشر آمریکا عقب نشینی داشت.

وی ادامه داد: جرم ما این است که از تشر ابرقدرت‌ها نمی‌ترسیم، در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا  و غربی‌ها را از ایران بیرون کردیم، اخیرا هم شاهد بیرون انداخته شدن آن‌ها از منطقه بودیم و محور مقاومت توانست که داعش را شکست بدهد.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: فتنه 96 پاتکی به پیروزی جریان مقاومت علیه داعش بود، هر زمانی که به پیروزی دست آوردیم، شاهد پاتک از سوی دشمنان بودیم.

روانبخش با اشاره به رفتارهای رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: برخی از مدیران کشور به جای اینکه به ملت تکیه کنند، به بیگانه تکیه زده اند، رئیس جمهور به منتقدان توهین می‌کند و لبخندش نثار خارجی‌ها می‌شود.

وی دامه داد: رئیس جمهور در سال 84 پس از مذاکرات با غرب به این نتیجه رسید که این مذاکرات فایده ای ندارد.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: فرانسه در مذاکرات برجام نقش پلیس بد را بازی کرد، اکنون هم شاهد بازی نقش پلیس خوب توسط این کشور در منطقه هستیم، در مقابله بیانیه وزیر امور خارجه فرانسه باید واکنش نشان می‌دادیم و اجازه ورود این وزیر را به ایران نمی‌دادیم.

روانبخش با اشاره به رفتار توهین آمیز با وزیر امور خارجه ایران در اروپا اظهار کرد: در شهر مونیخ به هواپیمای این وزیر سوخت داده نشد و گفتند که دلیل این مساله تحریم بودن ایران است.

وی ادامه داد: توهین به رئیس جمهور کشورمان را توهین به خودمان می‌دانیم و رفتار این وزیر توهین به یک ملت بود.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: برای بقای نظام جمهوری اسلامی 250 هزار نفر شهید شدند و باید در مقابل توهین هایی که به کشورمان می‌شود، واکنش نشان بدهیم، توهین به مدیران دولتی توسط غربی‌ها توهین به ملت ایران است.

روانبخش با اشاره به نقشه جاسوسان در ایران اظهار کرد: جاسوسان در چند سال اخیر با بودجه کشورمان تحقیق کردند که بخش کشاورزی ایران را از بین ببرند و این مسائل جزو برنامه‌های دشمن است.

وی ادامه داد: برخی ها در کشور هر روز با مطرح کردن موضوعات حاشیه ای  به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی هستند تا اهداف خودشان را محقق کنند.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: ما با شهدا پیمان بستیم که همواره از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvydv.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما