چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 61134
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نهم دور برگشت ليگ برتر رقم خورد

برتري قاطع تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر بهبد كرج

قم نيوز : تكواندوكاران تيم ياسين‌پيشرو قم يكي از پيروزي‌هاي قاطع خود در دور برگشت ليگ برتر تكواندو مردان ايران را برابر تيم بهبد كرج به دست آوردند.
برتري قاطع تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر بهبد كرج
برتري قاطع تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر بهبد كرج
به گزارش قم نیوز نهمین هفته از مسابقات نیم‌فصل دوم فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس با پیروزی قاطع یاسین‌پیشرو قم برابر کلینیک بهبد کرج همراه بود تا شاگردان یوسف کرمی شکست تلخ هفته هشتم را به فراموشی بسپارند.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم و کلینیک بهبد کرج آخرین دیدار هفته نهم دور برگشت لیگ برتر تکواندو بود که در آن هوگوپوشان یاسین‌پیشرو قم تلافی باخت هفته هشتم مقابل تیم پاس قوامین را بر سر نماینده کرج درآوردند و بدین‌ترتیب به ارتقاء جایگاه خود در جدول امیدوار شدند.

یاسین‌پیشرو قم یکی از 11 تیم حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس، یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم است که با تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، هیات تکواندو البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق رقابت می‌کند.

نماینده استان قم در جدال با تیم کلینیک بهبد کرج با نتیجه هفت بر یک به برتری رسید، در حالی که در مبارزه اول محمدصالح سالاری از یاسین‌پیشرو قم 12 بر 6 سیدامیرعلی حسینی را شکست داد و در مبارزه دوم دانیال بزرگی 17 بر 10 از سد امیر عباسی گذشت.

در مبارزه سوم علی وهاب‌پور با نتیجه نزدیک 27 بر 26 مغلوب مسعود اسلامی‌فر از تیم کلینیک بهبد کرج شد، در مبارزه چهارم سینا بهرامی از یاسین‌پیشرو قم 16 بر 8 سجاد احمدی را برد و در مبارزه پنجم رامین حسین‌قلی‌زاده با برتری 18 بر یک برابر محمدرضا قشمی یک برد دیگر در کارنامه نماینده قم به ثبت رساند.

در مبارزه ششم فردین نظرپور 12 بر پنج از سد علی توری تکواندوکار تیم بهبد گذشت و در مبارزه هفتم محسن جباری با حساب 19 بر 10 از سد امیرعلی امیری عبور کرد، همچنین با توجه به اینکه نماینده وزن هشتم تیم کلینیک غایب بود نتیجه این دیدار نیز به نفع یاسین پیشرو ثبت شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceez8p.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما