چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 61155
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد:

بهره‌برداری از 90 پروژه آب‌رسانی در سال 96

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: 90 پروژه آب رسانی و توزیع آب با اعتبار حدود 10 میلیارد تومن در سال 96 به بهره‌برداری رسیده است.
بهره‌برداری از 90 پروژه آب‌رسانی در سال 96
بهره‌برداری از 90 پروژه آب‌رسانی در سال 96

به گزارش قم نیوز سید امیر سامع پیش از ظهر امروز در مراسم روز درختکاری، با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز در بخش‌های مختلف یکی از ضرورت‌های شهر قم است، اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر قم که در سال 94 حدود 15.6 متر مربع بوده اما امروزه به حدود 18.9 متر مربع رسیده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از توسعه بوستان‌ها در شهر قم یاد کرد و گفت: توسعه بوستان جوان، توسعه بوستان ولایت، توسعه بوستان در شهرک قدس، توسعه بوستان در حاشیه بزرگراه آیت الله بروجردی ازجمله برنامه‌های سال آینده شهرداری قم در حوزه فضای سبز است.

سامع با بیان اینکه در نظر داریم از آخرین دستاوردهای علمی در خصوص فضای سبز بهره‌ ببریم، مطرح کرد: توسعه بوستان معصومیه، توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه امیرکبیر، کاشت 13 هزار اصله درخت در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) و غرس 11 هزار اصله درخت در مناطق و پارک‌ها از جمله اقدامات شهرداری قم در سال 96 است.

وی با اشاره به طرح جامعه مطالعاتی آب فضای سبز قم و دریافت اعتبارات استانی، عنوان کرد: طرح تصفیه مجدد پساب، طرح مطالعاتی گونه‌های مناسب اقلیم قم و تشکیل شورای علمی پارک‌ها از اساتید دانشگاه‌ها از جمله طرح‌هایی است که شهرداری قم نسبت به اجرایی شدن آن‌ها اهتمام لازم را دارد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه 90 پروژه آب رسانی و توزیع آب با اعتبار حدود 10 میلیارد تومان در سال 96 به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش تامین منابع آب نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است؛ در قسمت‌های مختلف شهر قم 84 کیلومتر طول افزایش فضای سبز داشته‌ایم.

سامع در پایان تصریح کرد: اقدامات مطلوب شهرداری قم در حوزه توسعه فضای سبز موجب شده است که امروزه بسیاری از واحدهای تجاری که در مرکز شهر قرار دارند فضای سبز را یک برکت و نعمت الهی بدانند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdchmzn-.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما