> تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه | قم نیوز
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 61156
منبع : ایسنا

تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه

قم نيوز : جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم قم در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران در گلزار شهدای قم تجمع کردند و با سردادن شعارهایی توهین رئیس جمهور فرانسه به ملت ایران را محکوم کردند.
تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه
تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه
به گزارش قم نیوز طلاب و مردم با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر صهیونیسم جهانی، حقارت نمی پذیریم، مرگ بر فرانسه، برنامه موشکی خط قرمز ماست و مذاکره نداریم اعتراض خود را به سفر وزیر امور خارجه فرانسه نشان دادند.

گفتنی است در این تجمع حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد:توهین به رئیس جمهور کشورمان توهین به ملت ایران است و فرانسه رفتار توهین آمیزی با رئیس جمهور و ملت ایران داشت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تصریح کرد: مذاکرات با آمریکا و ابرقدرت های جهانی مشکلی از کشورمان حل نمی کند امروز باید در برابر دشمنان هوشمندانه حرکت کنیم.

گفتنی است در پایان نیز بیانیه ای در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری و استواری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و محکومیت رفتارهای دوگانه آمریکا و برخی از کشورهای ابرقدرت صادر شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciqzaq.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما